שריפה פרצה בדירת מגורים בבניין מאוכלס בנשר בלילה שבין יום חמישי לשישי בשבוע שעבר. כוחות כיבוי והצלה רבים הוקפצו והבניין פונה מדיירים. למרבה המזל לא היה נזק בנפש, אך הדירה נשרפה כליל. מדוברות כבאות והצלה נמסר שמקור השריפה בדירה אינו ידוע, אך ידוע כי היא החלה כנראה בחדרו של בן המשפחה שלא נכח בדירה בעת השריפה, למרבה המזל.

אב המשפחה, איציק, סיפר: "בשעת לילה מאוחרת אמרתי לאשתי יש פה ריח של שרוף, היא אמרה לי אין שום דבר שרוף תחזור לישון. תוך דקות מצאנו את עצמנו בתופת של אש מנסים לברוח מהאש. לבסוף הצלחנו לפלס את דרכנו לחצר ולקפוץ מעל הגדר. אני רוצה להודות לעיריית נשר מכל הלב, מהרגע הראשון היו אתנו שלחו אותנו למלון ועד עכשיו דואגים לנו לכל מה שאפשר".

ראש עיריית נשר רועי לוי בדירת המשפחה שנשרפה (צילום: דוברות עיריית נשר)
ראש עיריית נשר רועי לוי בדירת המשפחה שנשרפה (צילום: דוברות עיריית נשר)

כאמור, בליל השריפה הקפיצה עיריית נשר את מחלקת השירותים החברתיים בעירייה כדי לתת מענה למשפחה, ששוכנה לעת עתה במלון בעיר סמוכה. ראש עיריית נשר רועי לוי יצר קשר עם הזוג ביום שישי בבוקר ואמר להם: "אני מעוניין להביע את צערי על המאורע ולומר לכם - אנו כאן עבורכם לסייע בכל דבר שתדרשו לו". היום נפגש ראש העיר עם בני הזוג והעניק להם שי לחג, אשר יסייע להם בכניסה לדירה זמנית ומסר איחולים לשנה טובה.

בתוך כך, בשנה שעברה החל פרויקט התקנת גלאי עשן בעיר נשר בדירותיהם של קשישים ואנשים עם מוגבלות. במסגרת הפרויקט, המתקיים בשיתוף כבאות והצלה, הותקנו מאות גלאי עשן אשר הוכחו ככלי אפקטיבי ביותר בגילוי מוקדם של שריפה, מניעת פגיעה בנפש וצמצום פגיעה ברכוש. גם השנה הפרויקט ימשיך בעיר.