מכת מדינה: רוכב אופניים בשנות ה-30 לחייו נהרג הלילה (בין שבת לראשון) לאחר שנפגע מג'יפ בעלייה למחלף האר"י נתניה, בנסיעה בכביש 2 לכיוון צפון. חובשים ופרמדיקים של מד"א איתרו אותו ללא סימני חיים וקבעו את מותו.

חובש על אופנוע מד"א, נועם לוי, סיפר: "על הכביש עמד ג'יפ עם פגיעות בחלקו הקדמי ואופניים מעוכות. בשולי הכביש שכב גבר בשנות השלושים לחייו מחוסר הכרה, שסבל מחבלה רב מערכתית קשה. ביצענו בדיקות רפואיות, הוא היה ללא סימני חיים ולא נותר לנו אלא לקבוע את מותו".

לפני שלושה ימים נהרג גבר בשנות ה-20 לחייו בתאונת דרכים בכביש 66 סמוך לגבעת עוז שבעמק יזרעאל. חובשים ופרמדיקים של מגן דוד אדום שהוזעקו לזירת האירוע, פינו אותו במצב קשה לבית החולים העמק בעפולה, אולם שם נאלצו הרופאים לקבוע את מותו. 

מוקדם יותר באותו יום נהרג גם נהג רכב פרטי, גבר כבן 60, בתאונה במעורבות משאית שאירעה בכביש 4, סמוך לעין הכרמל. נהג המשאית בן ה-47 פונה לבית החולים רמב"ם כשמצבו קל.

בלילה שקדם לשני האירועים הטרגיים הללו, נהרג רוכב אופנוע בשנות ה-40 לחייו, שהיה מעורב בתאונה עצמית, סמוך למחלף השבעה. על פי גורמי רפואה, מהמקום פונה אל המרכז הרפואי תל השומר באורח אנוש רוכב האופנוע, תושב קרית אונו, ובתום ניסיונות החייאה נאלצו לקבוע את מותו.