תעודת עורך דין חדשה, אחרי 48 שנה: ראש לשכת עורכי הדין, עו״ד אבי חימי, העניק שלשום לעו״ד יעקב כבביה מחולון, תעודת עורך דין חדשה לאחר שהתעודה שהייתה תלויה בסלון ביתו אבדה בקריסת בניין המגורים בחולון לפני כחודש. 

כזכור לפני כחודש קרס בחולון בניין מגורים, שעות לאחר שפונה מיושביו, על כל חפציהם של הדיירים. בבניין המגורים שקרס, התגורר גם עו״ד יעקב כבביה, עורך דין בגימלאות בן 85. אלא שבסלון ביתו של כבביה הייתה תלויה תעודת עורך הדין שהוא קיבל עוד בשנת 1973, לפני 48 שנה. כשהבניין קרס - התעודה הושחתה ואבדה. 

הסיפור הגיע לידיעת לשכת עורכי הדין, ואמש, עו״ד כבביה הוזמן והגיע בלווית בנו, לפגישה שהתקיימה בבית לשכת עורכי הדין בתל אביב, שבה ראש הלשכה, עו״ד אבי חימי, העניק לו תעודה חדשה שהכינה לשכת עורכי הדין עבורו, שיוכל לתלות בסלון ביתו החדש לכשיוקם. 

ראש הלשכה שמע את תלונותיו של כבביה אודות אזלת ידן של הרשויות בטיפול בדיירים, לרבות תלונות על היעדר סיוע בתשלומי שכר דירה, ואילו ראש הלשכה התחייב בפני כבביה להעמיד לדיירים את סיועה של תוכנית ״שכר מצווה״ של הלשכה אשר מעניקה סיוע משפטי פרו בונו, בדמות טובי עורכי הדין בתחום אשר יסייעו לדיירים בטיפול במקרה.