חבר הכנסת מוסי רז שוחח היום (ראשון) עם בן כספית וראיה אלדד ב-103FM, על החלטת הממשלה לאשר בנייה בגבעת המטוס, ועל החלטת שר הביטחון בני גנץ להכריז של שישה ארגונים ביהודה ושומרון כארגוני טרור. רז, תקף בחריפות את גנץ בנושא ההכרזה ואמר: "כפי שאני לא סומך על עמדתו בנושא השתיקה אל מול אלימות המתנחלים, בנושא של הבנייה בהתנחלויות, אז לא סומך על עמדתו בנושא הזה".

רז הוסיף: "יש לנו בוועדה את חברת הכנסת מיכל רוזין. אשמח לשמוע את הדעות של השרים בר לב והורביץ שאמרו שזה לא תואם איתם. לא אמרתי שההחלטה איננה חוקית, אני לא קובע שהיא חוקית אבל בשביל זה יש בית משפט".

בהמשך, התייחס מוסי רז לנושא אישור הבנייה בגבעת המטוס, ואמר: "אני נגד בנייה בהתנחלויות כלומר כל מה שמעבר לקו הירוק. יש הבדל בין מה שנבנה למה שייבנה ואני חושב שאפשר להגיע להסכמות עם הפלסטינים כפי שהראנו בז'נבה ומקומות אחרים וזה ייטב עם האנשים שגרים בירושלים המזרחית ומקומות אחרים".

כשנשאל, מדוע אינו מביע מחאה על הבנייה בגילה כמו בגבעת המטוס, השיב רז: "כשאתה עושה את זה דיכוטומי אתה לא מבין את העיקרון, יש הבדל בין גילה שבנויה לגבעת המטוס שהיא פנוי. ראיתי היום שהשר אלקין שיווק 1,300 ומשהו דירות, 700 ומשהו באריאל, אני מניח שהם ייבנו בשטח גדול לעומת זאת 1 בביתר עילית. אני תוהה מי יגור שם אבל נו בסדר, דירה אחת בביתר עילית באמת לא צריך לשנות דבר".

בסיום הראיון, התייחס לדבריו של יו"ר הקואליציה, אורית סטרוק, בכך ש"הממשלה מוכרת את המדינה לערבים", והגיב: "אם היא אמרה שהממשלה מוכרת את המדינה אני לא רוצה למכור את המדינה לאף אחד, זה מדינתו של העם היהודי אני לא רואה סתריה. אם אתה מתייחס לחוק החשמל הוא חוק חשוב ביותר. במשך עשרות שנים מנעו בנייה ערבית כדי לפגוע בהם, לנשל אותם והגיע הזמן לתיקון".