מיכל אדר, הדוברת של אומ"ץ וחברת המועצה הציבורית של התנועה, הלכה לעולמה במפתיע. ביום ראשון ה-24/10/21 התקיימה הלווייתה בבית העלמין ברעננה. לצד בני משפחתה של מיכל ז"ל וקרוביה, נכחו בהלוויה גם מכרים רבים ממגוון תחומי עשייה בקשת הציבורית. ביניהם: ראש עיריית רעננה, פרופ' אוריאל רייכמן, הגברת מרים שלדון אדלסון בת כיתתה של מיכל, יו"ר הוועדה הציבורית שליד תנועת אומ"ץ, עו"ד יצחק מינא, וחברים וחברות נוספים לתנועה.

פליצ'ה פנחס פלד, יו"ר אומ"ץ, נשא דברים לזכרה של מיכל ושיבח את תרומתה העצומה לאומ"ץ: "כבר בתחילת פעילותה מיכל היוותה מפנה משמעותי ביותר בתחומי התקשורת באומ"ץ – כבולדוזר המקדמת ודוחפת בכישרון רב נושאים ציבוריים לקדמת הבמה. במהלך כל עשייתה התאפיינה מיכל במחשבתה המעמיקה והפורייה, בדרך כלל 'מחוץ לקופסה'". פלד סיפר כי למרות גילה, התגלתה מיכל כ"אישה בעלת עוצמות, רצון ורוח צעירה" וכך סיפקה השראה וביטחון לחברי התנועה.

"מיכל אדר בתפישת עולמה ובמאפייני פעילותה תרמה תרומה רבה להרמת קרנה של תנועת אומ"ץ אל מול השחיתות השלטונית והציבורית במדינת ישראל", סיכם פלד את ההספד שריגש את הנוכחים בבית העלמין. בני המשפחה ואנשי הציבור שנכחו במקום הודו לפלד על דבריו החמים ביום הקשה. תנועת אומ"ץ והמועצה הציבורית יערכו טקס התייחדות לזכרה של מיכל ז"ל בישיבה הקרובה.

תנועת אומ״ץ, אזרחים למען מנהל תקין וצדק חברתי ומשפטי, עומדת בראש המאבק בשחיתות השלטונית ופועלת למען הקניית ערכי המנהל התקין, טוהר המידות והדמוקרטיה. כמו כן פועלת תנועת אומ״ץ למען צדק חברתי ומשפטי.