הקטל בדרכים נמשך: רוכב אופנוע שטח כבן 40 נהרג היום (שישי) במהלך רכיבה בשטח פתוח סמוך לבית אריה. חובשים ופרמדיקים של מד"א בסיוע כוח רפואה של צה"ל העניקו לגבר שנפצע באורח אנוש טיפול רפואי וביצעו בו פעולות החייאה, אולם בסופן נאלצו לקבוע את מותו.

חובש בכיר במד"א אלי פכטר סיפר: "הגענו עם האמבולנס לתוך השטח עד המיקום שהתאפשר ומשם המשכנו רגלית לפצוע עם כל הציוד הרפואי הנדרש. הוא סבל פגיעה רב מערכתית קשה והענקנו לו טיפול רפואי ראשוני בשטח. צוות המסוק הצבאי שנחת בקרבת מקום חבר אלינו אבל לצערנו במהלך הטיפול מצבו של הפצוע הדרדר ולאחר מאמצי החייאה מותו נקבע ע"י רופא צבאי".

מוקדם יותר נהרג צעיר בן 22 מעראבה בתאונת דרכים בין רכב פרטי לאופנוע בכביש 805, סמוך לסח'נין. חובשים ופרמדיקים של מד"א שהגיעו לזירה, מצאו אותו כשהוא ללא סימני חיים ונאלצו לקבוע את מותו. בוחני תאונות דרכים פתחו בחקירת נסיבות התאונה.

"מדובר בתאונת דרכים קשה מאוד", ציין חובש רפואת חירום של מד"א שאיאד סלימאן. לדבריו, רוכב האופנוע שכב מחוסר הכרה סמוך למעקה הבטיחות בצד הדרך כשהוא סובל מפגיעה רב מערכתית קשה מאוד. "ביצענו בדיקות רפואיות אבל הוא היה ללא סימני חיים ולא נותר לנו אלא לקבוע את מותו", סיכם.