חשד לרצח בנהריה: תושב בענה בן 38 נורה למוות

מוחמד חסארמה, תושב בענה בן 38, נורה למוות אמש (שישי) בשדרות זלמן שז"ר בנהריה. המשטרה מבצעת סריקות אחר מבצעי העבירה, לצד איסוף ממצאים בזירה ע"י חוקרי המז"פ במסגרת חקירה שנפתחה. הנסיבות בבדיקה. חסארמה שהה ברכבו, כאשר רכב אחר חלף לצדו כשהיורה פתח את החלון וירה לעברו, ולאחר מכן נמלט מהמקום.

לכתבה המלאה  

יממה קטלנית בכבישים:  11 הרוגים בתאונות דרכים ברחבי הארץ

11 בני אדם נהרגו לאורך סוף השבוע האחרונות בתאונות דרכים. אתמול נהרגו שני גברים בני 28 ו-36 מהיישוב דריג'את בתאונת דרכים סמוך לכסייפה שבנגב. שעות קודם לכן, גבר בן 45 נהרג לאחר שאופנוע השטח שעליו רכב התהפך בשטח פתוח באזור בית אריה שבמערב השומרון, ורוכב אופנוע בן 22 מעראבה נהרג מפגיעת רכב בכביש 805, סמוך לסכנין. 

זירת התאונה בכסייפה, קרדיט: תיעוד מבצעי מד"א

במהלך הלילה נהרגו חמישה פלסטינים בתאונת דרכים בין שני כלי רכב בכביש 60 בצומת יצהר שבשומרון. הבוקר, הולך רגל נהרג מפגיעת רכב סמוך ליישוב מיתר ואדם נוסף נהרג בתאונת פגע וברח בראשון לציון. 

לכתבה המלאה 

דיווח: נתניהו ואדלשטיין יוזמים את הקדמת הפריימריז בליכוד

לאחר כישלון האופוזיציה בהצבעה על תקציב המדינה, האם מתקרבים הפריימריז בליכוד? לפי דיווח  בחדשות 12, יו"ר המפלגה, בנימין נתניהו, ויריבו העיקרי, יולי אדלשטיין, מעוניינים בכך. 

על פי הדיווח, אתמול נכנס לחדרו של נתניהו יולי אדלשטיין, השניים נועדו במשך מעלה משעה והתחדדה העמדה ששניהם תומכים בהקדמת הפריימריז לתחילת השנה האזרחית. מי שמנסים לחסום את המהלך הם ישראל כ"ץ וחיים כץ שלא מעוניינים בהקדמה.

לכתבה המלאה

בנימין נתניהו, יולי אדלשטיין (צילום: דני שם טוב, דוברות הכנסת)
בנימין נתניהו, יולי אדלשטיין (צילום: דני שם טוב, דוברות הכנסת)

 

שמונה בני אדם נרמסו למוות בפסטיבל בארה"ב; שלושה אנשים נפצעו מדקירות סכין בגרמניה

לפחות שמונה אנשים נרמסו למוות ועשרות עד מאות אנשים נוספים נפצעו באירוע רמיסה שהתרחש הלילה במהלך ליל הפתיחה של פסטיבל המוזיקה אסטרוורלד (ASTROWORLD) ביוסטון, טקסס. מכבי האש של יוסטון פינו 17 אנשים לבתי חולים, 11 מתוכם במצב קריטי. מפקד משטרת יוסטון אמר כי "אני חושב שזה מאוד חשוב שאף אחד מאיתנו לא ישגה בספקולציות. לאף אחד אין את כל התשובות הלילה. אם אין לך עובדות, אם אין לך ראיות, אני לא מתכוון לדבר נגד זה. יש לנו כאן משפחות פגועות". לכתבה המלאה 

כוחות הצלה בקהל באסון בפסטיבל אסטרוורלד בטקסס (צילום: רויטרס)
כוחות הצלה בקהל באסון בפסטיבל אסטרוורלד בטקסס (צילום: רויטרס)

בגרמניה, שלושה אנשים נפצעו  מדקירות סכין במהלך נסיעה ברכבת במדינת בוואריה שבדרום המדינה, בין רגנסבורג לנירנברג. עדיין לא ברורה זהות התוקף ונסיבות האירוע. התוקף נעצר, כך מסרה המשטרה מאוחר יותר, והאיום הסתיים. "כרגע אין מידע נוסף על המעורבים", נכתב בהודעת המשטרה.

לכתבה המלאה 

גרטה טונברי: "ועידת האקלים היא כישלון, שבועיים של בלה-בלה-בלה"

פעילת האקלים המפורסמת, גרטה טונברי, נאמה אמש ביומה השישי של וועידת האקלים בגלזגו, והשמיעה ביקורת נוקבת על הוועידה, מטרותיה והישגיה. "המנהיגים לא עושים כלום, נראה שמטרתם המרכזית היא להמשיך בסטטוס קוו. הוועידה היא כישלון, תעלול כושל ביחסי ציבור, והיא רק עושה 'גרינווש'", אמרה טונברי.

לכתבה המלאה