נשיא המדינה יצחק הרצוג שוחח היום (שבת) עם בני משפחתם של העצורים הישראלים בטורקיה ואמר: אני פועל יחד עם שר החוץ ומשרדו ככל שניתן לשובם הביתה במהרה". הנשיא הדגיש, בהמשך להבהרתו של שר החוץ יאיר לפיד, כי בניגוד לדיווחים לבני הזוג "אין קשר מכל סוג לסוכנות כלשהי של המדינה", וכי הוא משוכנע בחפותם.

גם ראש הממשלה לשעבר, בנימין נתניהו, שוחח עם קרובי משפחתם של הזוג. נתניהו אמר למשפחה שיעשה הכל כדי לקדם את החזרתם הביתה לישראל לאחר תיאום מלא עם גורמי הממשלה שעוסקים בכך.

בתוך כך, עורך הדין ניר יסלוביץ', אשר מייצג את משפחתם של העצורים הישראלים בטורקיה, נחת הבוקר (שבת) באיסטנבול, על מנת להיפגש עם עורכי דין מקומיים במטרה להביא לשחרור העצורים. עורך הדין הגיע יממה לאחר שהוארך מעצרם של הזוג, נטלי ומורדי אוקנין, ב-20 ימים נוספים.

היום הובאו בני הזוג בפני השופט ומעצרם הוארך "עד תחילת המשפט". הקונסול הישראלי הגיש בקשה להיפגש איתם וטרם קיבל אישור.

כמו כן, משפחתם של העצורים, שנעצרו בחמישי לאחר שעל פי דיווחים שונים צילמו את ארמונו של הנשיא הטורקי רג'יפ ארדואן, תשיק היום גיוס המונים למימון המאבק המשפטי לשחרורן. הכספים שייתרמו ישמשו למימון הנסיעות והשהות שנכפתה על בני הזוג בטורקיה.

בני המשפחה שנותרו בארץ בילו את סוף השבוע בלי בני הזוג: "שבת קשה מאוד, כל פעם שאנחנו רואים את התמונות שלהם אנחנו מתחילים לבכות", סיפרו.  בני המשפחה בארץ מרגישים "שבורים", כלשונם. "אנחנו תלויים באוויר, זו הרגשה נוראית. אנחנו מרגישים שהמדינה מפקירה אותנו", סיפרה אורלי, אחותו של מורדי.