חשד לרצח בגליל: רשא סתאווי בת ה-32 אותרה ללא רוח בבית במע'אר. חובשים ופרמדיקים של מד"א שהוזעקו למקום,  איתרו אותה ללא סימני חיים כשהיא סובלת מפציעות חודרות וקבעו את מותה.

כוחות משטרה שהגיעו לזירת האירוע, פתחו בחקירת נסיבות האירוע ובסריקות לאיתור החשודים במעשה. מבדיקה ראשונית עולה החשד כי מדובר באירוע ירי, כשככל הנראה היורה הוא אדם המקרוב לה. עוד עלה כי בעת שנורתה, בתה בת ה-10 הייתה לצידה. 

בנוסף לכך,  המשטרה מחפשת אחר הגרוש של המנוחה, על מנת לבדוק את מידת מעורבותו, אם בכלל באירוע. הוא עדיין לא מוגדר כחשוד, ובמשטרה בודקים גם אפשרות שהרקע הוא סכסוך גירושין. הרקע לאירוע נבדק גם כן. 

חובש רפואת חירום במד"א ח'אלד זועבי, סיפר: "חברנו לכוחות המשטרה ונכנסנו לדירה, האישה שכבה מחוסרת הכרה ועם פציעות חודרות בגופה. ביצענו בה בדיקות רפואיות אך היא הייתה ללא סימני חיים ונאלצנו לקבוע את מותה במקום". 

זירת האירוע במע'אר (צילום: דוברות המשטרה)
זירת האירוע במע'אר (צילום: דוברות המשטרה)

ח"כ וישבת ראש הוועדה לקידום מעמד האישה ולשוויון מגדרי,  עאידה תומא סלימאן, התייחסה למקרה וכתבה כי "רשא סיתאווי בת ה-32 נרצחה לעיני בתה היום - דווקא ביום המאבק באלימות כלפי נשים. היא האישה ה-25 שנרצחה מתחילת השנה, והערביה ה-14. החדשות המזעזעות ממר׳אר מזכירות לנו שוב עד כמה המאבק שלנו נגד אלימות הוא מאבק על החיים עצמם - עד שכל הנשים יהיו בטוחות".