שני גברים כבני 50 נהרגו הערב (שני) לאחר שהתנגשו בעמוד בכביש 75 בכניסה ליפיע. חובשים ופרמדיקים של מד"א שהוזעקו למקום, איתרו את השניים כשהם ללא סימני חיים וקבעו את מותם.

פראמדיק מד"א אסף חן סיפר: "מדובר בתאונת דרכים קשה מאוד. במקום הייתה המולה רבה. שני הפצועים נלכדו ברכב שהיה מעוך, תוך כדי פעולות החילוץ של הכיבוי ביצענו בדיקות רפואיות אבל הם סבלו מפגיעות רב מערכתיות קשות והיו ללא סימני חיים ולא נותר לנו אלא לקבוע את מותם".

מוקדם יותר היום, נהג רכב כבן 60 נהרג ושניים נוספים נפצעו בתאונת דרכים במעורבות משאית בכביש 6 סמוך למחלף קרית גת, חובשים ופרמדיקים של מד"א שהוזעקו לזירה קבעו את מותו במקום. כמו כן, בתום פעולות חילוץ ממושכות, פצועה נוספת כבת 20 פונתה במסוק צבאי במצב קשה עם פגיעה רב מערכתית לבית החולים סורוקה, וצעיר כבן 20 פונה במצב קל-בינוני. 

חובש רפואת חירום במד"א נתנאל חזן סיפר: "הגענו למקום התאונה וראינו בצד הכביש משאית הפוכה על צידה ורכב מעוך לחלוטין ובתוכו נלכד גבר כבן 60 שהיה מחוסר הכרה ועם חבלה רב מערכתית קשה, ביצענו בו בדיקות רפואיות, הוא היה ללא סימני חיים ונאלצנו לקבוע את מותו במקום. נהג המשאית, צעיר כבן 20 שהתהלך מחוץ למשאית נפצע באורח קל-בינוני ופונה במסוק צבאי לביה"ח. צעירה נוספת שנלכדה במושב ליד הנהג טופלה תוך כדי פעולות החילוץ והיא פונתה גם כן במסוק צבאי לביה"ח כשמצבה קשה".

תאונת הדרכים הקטלנית בכביש 6 (צילום: תיעוד מבצעי מד''א)
תאונת הדרכים הקטלנית בכביש 6 (צילום: תיעוד מבצעי מד''א)

קודם לכן, נהג משאית נהרג לאחר שהתנגש בגדר בטון, בכביש 211 סמוך לצומת מבצע חורב שבדרום הארץ. חובשים ופרמדיקים של מד"א בסיוע כוח רפואה של צה"ל, ביצעו בדיקות רפואיות לנהג כבן 55 שהיה לכוד ברכב ללא סימני חיים, תוך חילוצו ע"י הכבאים, ובהמשך קבעו את מותו.