פיגוע דקירה בחברון: אזרח בן 38 נפצע קל, מחבלת בת 65 נוטרלה ונעצרה
גל הפיגועים נמשך: אזרח בן 38 נפצע קל בפיגוע דקירה שהתרחש היום (שבת) במחסום רות בחברון, סמוך למערת המכפלה. המחבלת בת ה-16 נוטרלה בידי כוחות הביטחון ללא ירי. כוחות מד"א שהגיעו למקום מעניקים לפצוע טיפול רפואי כשהוא בהכרה מלאה. 

לכתבה המלאה

פרסום ראשון: המשטרה נערכת להגיש מחר הצהרת תובע נגד הקטין מת"א החשוד באונס
המשטרה נערכת להגיש מחר (ראשון) הצהרת תובע נגד הקטין בן ה-15 החשוד בביצוע אונס ועבירות מין בתלמידות קטינות איתן הוא לומד באותו מוסד חינוכי יוקרתי באזור תל אביב. הצהרת התובע תתייחס לשש נערות שונות שהתלוננו במשטרה אודות מעשיו של החשוד.

חוקרי מחלק הנוער של מרחב ירקון במשטרה אמורים להגיש מחר בבית משפט השלום לנוער בתל אביב הצהרת תובע החתומה על ידי הפרקליטות בנוגע לקטין החשוד כי ביצע עבירות מין, מעשי אינוס ומעשים מגונים בתלמידות איתן למד בשני בתי ספר שונים. 

לכתבה המלאה

בית משפט השלום בתל אביב (צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)
בית משפט השלום בתל אביב (צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)

בשורות מדאיגות מפייזר: החיסון לא מספק הגנה טובה מספיק לילדים בני 2-5
יצרנית החיסונים פייזר הודיעה אמש (שישי) כי הנתונים מהניסויים בחיסון שפיתחה לנגיף הקורונה עבור ילדים בגילאי שנתיים עד חמש מראים שהוא לא מספק את החסינות הצפויה בילדים בגיל זה, ולא מעניק להם הגנה מספקת מפני הנגיף. בעקבות הנתונים, פייזר החליטה להוסיף לניסוי את המנה השלישית, בתקווה שהיא תעודד יצירת תגובה חיסונית טובה יותר בגילאים אלו. 

לכתבה המלאה

ה-FDA אישר חיסון ילדים בני 5-11 נגד הקורונה (צילום: רויטרס)

קורונה בכנסת: נתניהו ו-130 עובדים בבידוד, שלושה נדבקים בחשד גבוה לאומיקרון
הקורונה הגיעה למשכן הכנסת: יו"ר האופוזיציה בנימין נתניהו נכנס אמש לבידוד לאחר שנחשף לחולה קורונה מאומת, וכך גם 130 עובדים נוספים בכנסת. זאת לאחר שאותרו ארבעה עובדים חיוביים לקורונה, שלושה מתוכם בחשד גבוה לווריאנט האומיקרון. הבוקר (שבת) עדכנה מפלגת הליכוד כי נתניהו נמצא שלילי לנגיף.

לכתבה המלאה

נתניהו בעדכון מהבידוד

היועץ לביטחון לאומי בבית הלבן: "המו"מ עם איראן לא מתנהל כשורה"
היועץ לביטחון לאומי של ארה"ב, ג'ייק סאליבן, התייחס אתמול (שישי) לשיחות המשא ומתן בין איראן למדינות אירופה וארה"ב ואמר כי "הן לא מתנהלות כשורה. לארה"ב אין עדין דרך חזרה להסכם". בנוסף לכך, אמר סאליבן כי ארה"ב העבירה באמצעות מתווכים אירופאים את דאגתה "מההתקדמות המהירה של טהרן בתוכנית הגרעין".

לכתבה המלאה

אנתוני בלינקן על שיחות הגרעין והסיכוי לתקיפה ישראלית באיראן (Reuters)

משרד הבריאות: מספר המאומתים לווריאנט האומיקרון של הקורונה עלה ל-134
התפשטות האומיקרון: מטה ההסברה לנגיף הקורונה עדכן כי אתמול (שישי) זוהו 45 מקרים חדשים של וריאנט אומיקרון בישראל. עד כה זוהו במדינה 134 מאומתים לווריאנט. מתוך אותם מאומתים 42 לא מוגנים, זאת אומרת שהם לא מחוסנים, או מחלימים שעברה חצי שנה מההחלמה שלהם או מחוסנים במנה שניה שעברה חצי שנה ממועד החיסון. ה-92 הנוספים מוגנים. 

לכתבה המלאה

וריאנט האומיקרון (צילום: REUTERS/Dado Ruvic)
וריאנט האומיקרון (צילום: REUTERS/Dado Ruvic)

דיווח: רוסיה דורשת הסדר ביטחוני חדש במזרח אירופה עם המערב
רוסיה הציגה אתמול (שישי) את דרישותיה להסדר ביטחוני חדש במזרח אירופה עם המערב, כך עולה מדיווח בעיתון "ניו יורק טיימס". הדרישות הוצגו על ידי סגן שר החוץ הרוסי, סרגיי ריאבקוב, במהלך מסיבת עיתונאים במוסקבה ועל רקע המתיחות בגבול אוקראינה.

לכתבה המלאה

האיחוד האירופי על החלטת רוסיה על תגבור הכוחות בגבול עם אוקראינה. צילום: רויטרס