עו"ד אופיר שמשון התראיין הבוקר (שלישי) בתוכניתם של ינון מגל ובן כספית ב-103FM בנוגע לתביעתה של עוזרת פלמנטרית לשעבר שעבדה אצל שרת התחבורה מרב מיכאלי, אותה הוא מייצג, בטענה כי השרה התעמרה בעוזרת.

לאחר שחוייב לשלם חצי מיליון שקלים: הגזירה החדשה שהטיל ביהמ"ש על יאיר נתניהו

אתמול התקיים דיון בבית הדין לעבודה בירושלים, בגין תביעתה של העוזרת הפלמנטרית לשעבר של השרה מיכאלי, אשר דורשת ממנה פיצויים של 320,000 ש"ח בטענה כי התעמרה בה במהלך עבודתה. לאחר הגשת התביעה, טענה השרה בכתב ההגנה לסילוק התביעה על הסף וציינה כי אין בסיס עובדתי ומשפטי לתביעה. טענה זו לא התקבלה על ידי בית הדין.

בנוגע לדיון אתמול אמר עו"ד שמשון: "בית הדין הציע למחוק את כנסת ישראל מההליך כי היא לא נתבע ראוי. לעומת זאת מיכאלי אמרה שמבחינתה הכנסת חייבת להישאר כי היא הגורם שישלם בסופו של דבר גם במקרה של הפסד במשפט. מיכאלי סבורה שהיא לא צריכה לשלם, הציבור ישלם", ומוסיף: "העובדת טוענת שהייתה שרשרת אירועים שבהם מיכאלי התעמרה בה, העלבות, הטחת האשמות והערות ציניות. בעיניי מיכאלי היא פייק פמיניסטית".

כמו כן, טען עו"ד שמשון כי עובדות נוספות שעבדו עם השרה מיכאלי פנו אליו בטענה להתעמרות מצדה של השרה: "לאחר שפורסמה עצם הגשת התביעה, טענו עוד עובדות שהן גם סבלו מהתעמרות ממיכאלי, עם אותו דפוס התנהגות והביעו הסכמה עקרונית להעיד ולחזק את ידיה של מרשתי, לתאר סיפורי זוועה דומים ביחס להעסקה פוגענית".

כספית ומגל התייחסו לכך שעו"ד שמשון מייצג גם עובדות לשעבר במעון ראש הממשלה, אשר מעלות טענות דומות בגין התעמרות, אך מצדה של שרה נתניהו. כשנשאל בנוגע להשוואה בין תביעות מול נתניהו או מיכאלי השיב: "אין מה להשוות, התקשורת מאד עסוקה במה שקורה עם גברת נתניהו למרות שהיא לא אישיות ציבורית בהגדרתה, לעומת הסיקור של מיכאלי שנעשה בכפפות של משי. גורמי תקשורת מרכזיים אחרים מעדיפים לא לעדכן בנוגע לפרשה, בעניין הזה אתם חריגים. אמרו לי כל מיני אנשים 'לא שרה לא מעניין', אני לא בטוח שזה ככה. אני חושב שהאתרוג של מיכאלי נעשה בגלל שהיא אשת תקשורת בעצמה. היא מכירה את האנשים הנכונים".

סייעה בהכנת הכתבה: עופרי גליכמן, 103fm