דודו סאסי, בעל מלון הבוטיק "לה פרל" בירושלים, התראיין היום (שלישי) בתוכניתם של בן כספית וינן מגל ב-103FM, ותקף את התנהלות הממשלה על היחס לתיירות הנכנסת לארץ: "יש לנו אפס עזרה מהמדינה, התעלמות מוחלטת". 

בתחילת החודש, התקבלה החלטת ממשלה להארכת התקנות בנתב"ג והפסקת כניסת תיירים מחו"ל לישראל, בשל החשש מכניסת זן האומיקרון והתפשטותו. החלטה זו, גרמה לחששות כבדים בענף התיירות באשר למידות הנזק שהדבר יעשה.

סאסי טוען כי בניגוד למצב כיום, בממשלה הקודמת ניתנו פיצויים: "קיבלנו הכל, עזרה מלאה, גם פטור מארנונה. חוץ מאביר קארה שמדבר איתי טלפונית ולא מצליח לעשות כלום, אנחנו גם מקבלים כלום. אפס, לא עזרה ולא תמיכה. הגשנו בקשה לערבות מדינה ונאמר לנו שלא נותנים לנו כי אנחנו ענף בסיכון. ברור שאנחנו ענף בסיכון בגלל זה הגשנו את הבקשה".

כמו כן, סאסי אומר כי למרות שהמלונות פתוחים בצל ההגבלות על התיירות, המצב הרבה יותר בעייתי בפועל: "הכול סגור בעצם, זה לכאורה פתוח, זה בלוף. ברגע שאתה מטיל מגבלות על התיירות ועל הקבוצות ועל הכניסה. אני בהפסדים, משהו כמו 40 אלף ש"ח בחודש, כל חודש הולך לפח. היו 12 עובדים ועכשיו אין אף אחד, כולם בבית ואין להם חל"ת, הם עובדים בניקיון בתים כרגע".

לסיום, פנה סאסי לשר האוצר אביגדור ליברמן: "כל ענף התיירות נפגע, תתעורר, רוצחים את כולם, מה אתם עושים? זה לא שינוי, זה מוות לענף שלם. אנחנו מפרנסים עובדים וחנויות תחתינו. אין היגיון, יש כאן טרלול והוא חייב להיפסק".

סייעה בהכנת הכתבה: עופרי גליכמן, 103fm