שר המודיעין, אלעזר שטרן, התראיין היום (רביעי) בתוכניתם של בן כספית ואריה אלדד ב-103FM, והתייחס לפגישת גנץ-אבו מאזן: "אני חושב שכל מה ששר הביטחון יכול לעשות לתיאום טוב יותר עם גופי הביטחון של הרשות, הוא צריך לעשות כדי להבטיח שביו"ש יהיה שקט כמה שאפשר".

בנוסף אמר השר שטרן על הפגישה: "אם גנץ חושב שהפגישה הזו יכולה לקדם את ביטחון מדינת ישראל וצריך לפגוש את אבו מאזן, אז הוא יפגוש את אבו מאזן. בסוף, יש בשורה לעם ישראל, בממשלה הזו אפשר לעבוד ביחד. שר הביטחון יודע מה מותר ומה אסור, ויודע שהממשלה לא תביא לעם ישראל פתרון קבע ביו"ש. הוא גם יודע כדי שהיהודים יוכלו להתפתח שם, גם הערבים יוכלו להתפתח". 

כמו כן, התיייחס השר שטרן בנוגע לחוק הגיור שעלה היום לדיון במליאת הכנסת: "אני בטוח שגם שניכם וגם רוב מוחלט של המאזינים שלכם בטוחים שישראל צריכה להישאר מדינה עם רוב יהודי ברור ומוצק. אני חושב שהם רואים בקשיים ששמים בפני אחים שלנו שבאו מחבר העמים והרבנות או המדינה לא בגדיוק מכירה ביהדותם, עוול כלפיהם, כלפי המדינה וכלפיי באופן אישית. החוק הזה פורץ את גבולחות הרבנות העירוניים, רב של גבעתיים יוכל לגייר גם ברמת גן. השנים הללו שאנו דוחים כל הזמן הורידו גם את המוטיבציה להתגייר, ואנשים רואים שאפשר להסתדר בארץ גם בלי להיות יהודי. אני מייחל ליום בו נביא יהדות מכבדת, שאני יכול להסכים לה".

לסיום, השר שטרן נשאל על ח"כ דודי אמסלם שדיבר בבוטות על שופט בית המשפט העליון, דוד מינץ, שדחה את עתירתו בנושא התעשייה האווירית: "העתירה לא הייתה על שמאל או ימין, אלא על מינוי מנכ"ל בתעשייה האווירית. אם בא שופט שמרן וימני, אני חושב ששופטי בית המשפט העליון ראויים כל אחד ואחת מהם גם אם הם פוסקים נגדי. בסוף לא אגיד עליהם שמאלני או ימני. כנראה שבמערכת הזו של הרס מערכת המשפט לצערי הרב זה לא מבזה רק את מערכת המשפט, זה גם מבזה אותי כח"כ וכשר כל היחס הזה לשופטי ישראל".  

סייעה בהכנת הכתבה: מיכל קדוש, 103fm