פיצוץ בשידור חי: ינון מגל ובן כספית התייחסו בפתח תוכניתם ב-103FM להתבטאויות של בן נגד מערכת המשפט בזמן משפט אולמרט, אלא שהדיון הפך לוויכוח שהסלים מהר.

"הישיבה שלי פה ליד שקרים טרלול ושופרות לא מעידה על חוסר יכולת עמידה בלחצים, עמדתי כל חיי בלחצים. פשוט לא כיף לי לבוא בבוקר להתייצב בתשע בבוקר כדי לחטוף התקפה אישית. "זה לא נוח לי ולא נעים לי לכן אני מסיים את ההשתתפות שלי בשיחת הפתיחה. היא מיצתה את עצמה, אני לא רוצה להתדרדר יותר", אמר כספית.

ינון מגל, בן כספית (צילום: מתוך השידור החי, 103FM)
ינון מגל, בן כספית (צילום: מתוך השידור החי, 103FM)

בתגובה, תקף מגל ואמר כי "מי שמטנף את הפה שלו ומדבר בצורה מכוערת מגעילה, תת רמה וחוסר תרבות זה אתה, על כל הביטויים שאתה משמיע. אני מדבר על עובדת ומביא טיעונים זה שאתה לא יכול לעמוד בקונפליקט עם עצמך שאתה שופר ואתה בפוזיציה ובחוסר מודעות, לא מודע לעצמך כמה אתה שופר וכמה אתה בפוזיציה".

"עשרות שנים אתה באותה פוזיציה ופה אתה אומר א' ופה אתה אומר ב' על אותם אירועים, זה בעיה שלך. אני מבין שבא סוף סוף אדם ומטיח בפרצוף את האמת אז אתה מגיע לסיטואציה שזה מאוד לא נעים לשמוע את זה. אז אתה נשמע מגוחך, נשמע לא אמין וזה שאתה לא עומד בלחצים ורוצה לסיים את השיחה, אין לי בעיה, אתה גם יכול ללכת", הוסיף.

לדבריו, "אם אתה עוד פעם הולך אני ממש מבקש, אל תחזור. הולך, חוזר, בא. ביקשתי בקשה אחת, אתה לא עומד בלחץ ובטיעונים, אין לך מה להגיד? אתה בקונפליקטים, גדול עליך, אתה הולך? אל תחזור, בוא נסיים. בבקשה. מטנף, 'משקר, שטויות והבלים' ועוד בא בטענות שאני מדבר עליו? וואלה, יפה מאוד".

סייעה בהכנת הכתבה: עופרי גליכמן, 103fm