גבר בן 53 נהרג הלילה (בין שני לשלישי) בתאונת דרכים בין שתי משאיות בכביש 6 בין מחלף קריית גת לשורק. חובשים ופרמדיקים של מד"א בסיוע כוח רפואה של צה"ל שהוזעקו למקום, העניקו לו טיפול רפואי שבסופו נאלצו לקבוע את מותו. המשטרה פתחה בחקירה. צוותי כיבוי וחילוץ שהוזעקו למקום, פעלו לחילוץ לכוד מאחד המשאיות.

חובש בכיר רכוב על אופנוע מד"א מאיר אביבי סיפר: "מדובר בתאונה דרכים קשה עם מעורבות 2 משאיות. הפצוע שסבל מחבלות קשות בגופו נלכד בתא הנהג. יחד עם כוח רפואה מוסק של צה"ל שהגיע למקום הענקנו לו טיפול רפואי תוך כדי פעולות החילוץ הממושכות והמורכבות אבל הפציעה שלו הייתה קריטית ובסופן נאלצנו לקבוע את מותו."

מפקד המשמרת רב רשף מיכאל סנסורה סיפר: "אירוע מורכב מאוד על ציר מרכזי ומאחר ומדובר במשאיות הופך את אירוע למאתגר לצערנו האירוע נגמר עם הרוג בזירה".

מזירת התאונה בכביש 6 (צילום: דוברות כבאות והצלה)
מזירת התאונה בכביש 6 (צילום: דוברות כבאות והצלה)


אתמול נקבע מותו של פעוט כבן שנתיים לאחר שככל הנראה נפגע מרכב. הפעוט הובא למרפאה מקומית בתל שבע במצב אנוש, שם החלו צוותי מד"א בפעולות החייאה, שבסופן נאלצו לקבוע את מותו. יממה קודם לכן, גבר בשנות ה-30 לחייו נהרג בהתנגשות בין רכב לאוטובוס רחוב וולפסון שבמרכז העיר פתח תקווה.

צוותי מד"א שהגיעו למקום קבעו כאמור את מותו של נהג הרכב הפרטי, גבר בשנות ה-30 לחייו ופינו לבית החולים בילינסון מספר פצועים, בהם אישה בשנות ה-30 לחייה במצב בינוני עם חבלה בחזה ונוסע נוסף במצב קל. נהג האוטובוס פונה אף הוא לבית החולים במצב קל.