אחת השרות יוזמת: הממשלה תדון בישיבתה הקרובה בטענות נגד המשטרה
שרת העלייה והקליטה, פנינה תמנו-שטה (כחול לבן), פנתה אתמול (שישי) אל מזכיר הממשלה, שלום שלמה, בבקשה להעלות לסדר יומה של הממשלה בישיבתה הקרובה, שתיערך מחר, את פרשת NSO והטענות כי המשטרה ביצעה לכאורה האזנות סתר כלפי אזרחים.

לכתבה המלאה

דיווח: לאחר שהמו"מ נתקע - זהו הצעד הבא של נתניהו ומנדלבליט
יו"ר האופוזיציה, בנימין נתניהו, והיועץ המשפטי לממשלה, אביחי מנדלבליט, מתכוונים לפנות להליך גישור פלילי בבית המשפט המחוזי בירושלים, זאת לאחר שהמשא ומתן בין נתניהו לפרקליטות על עסקת טיעון נתקע. המשנה לפרקליט המדינה, עו"ד שלמה (מומי) למברגר, אמר השבוע בכנס לשכת עורכי הדין במחוז דרום כי "אין כל ספק שעל העבירות בהן אמור יו"ר האופוזיציה להודות במסגרת עסקת הטיעון המסתמנת יש קלון". 

לכתבה המלאה

השיחות בז'נבה לא רשמו פריצת דרך; ארה"ב הזהירה מתגובה חמורה במקרה של פלישה

השיחות בין מזכיר המדינה האמריקאי אנתוני בלינקן ושר החוץ של רוסיה סרגיי לברוב אתמול (שישי) לא רשמו פריצת דרך משמעותית במתיחות עם אוקראינה, אך השניים הסכימו להמשיך לדבר כדי לנסות לפתור את המשבר שעורר חשש מסכסוך צבאי. לאחר השיחות בז'נבה, בלינקן הזהיר מפני תגובה "מהירה וחמורה" אם רוסיה תפלוש לאוקראינה לאחר שהמוני כוחות הוצבו סמוך לגבולה. ואילו לברוב אמר כי מוסקבה עדיין ממתינה לתגובה בכתב לדרישותיה להבטחות ביטחוניות.

לכתבה המלאה

70 הרוגים בתקיפת הכוחות הסעודיים בתימן, האינטרנט במדינה הושבת
מעל ל-70 בני אדם נהרגו אתמול (שישי) כתוצאה מתקיפות אוויריות של הקואליציה הסעודית בתימן לעבר בית מעצר השייך לכוחות המורדים הח'ותים. בנוסף ישנם נעדרים רבים ומספר המתים עלול לעלות.

לכתבה המלאה

דוקטורנטית בטכניון נעצרה בחשד לקשר עם סוכן זר
תושבת חיפה כבת 40, דוקטורנטית של הטכניון, נעצרה על ידי השב"כ בחשד לקשר עם סוכן זר. החשודה שוחררה בתנאים מגבילים, והחקירה ממשיכה להתנהל. 

לכתבה המלאה

דיווח: בידיעת ארה"ב - רוסיה הציעה לאיראן הסכם גרעין זמני
ברקע שיחות הגרעין בווינה: רוסיה הציעה לאיראן לחתום על הסכם זמני, בתמורה להקלה מסוימת בסנקציות, כך דווח היום (שבת) ברשת NBC האמריקאית. זאת, בתמורה להטלה מחדש של כמה מגבלות על תכנית הגרעין של טהרן. עוד נמסר כי ארה"ב מודעת להצעה, שמגיעה ככל שגובר החשש בממשל ביידן שהזמן לחזרה להסכם הגרעין מ-2015 הולך ואוזל. עם זאת, בממשל ביידן הכחישו את הקשר לשיחות בין רוסיה לאיראן.

לכתבה המלאה

בכיר באיחוד האירופי: "שיחות הגרעין בווינה מתקדמות בכיוון הנכון"

בכיר באיחוד האירופי אמר אתמול (שישי) כי שיחות הגרעין בין איראן והמעצמות בווינה "מתקדמות בכיוון הנכון", וכי הוא מאמין שניתן יהיה להשיג הסכם בין הצדדים בקרוב. "ההערכה שלי היא שאנחנו נמצאים על המסלול הנכון, לאחרונה השגנו התקדמות במספר נושאים קטנים".

לכתבה המלאה

התחזית המלאה: אלפים ביקרו באתר החרמון וניצלו את השבת הנעימה
מזג האוויר היום (שבת) היה נוח, שמשי ומתאים לטיולים. רבים ניצלו את מזג האוויר הנעים על מנת לבקר באתר החרמון על רקע השלג שנערם. משעות הערב ייתכן גשם מקומי קל בצפון ‏הארץ ובמרכזה, שצפוי להתחזק ולהתפשט מחר לשאר חלקי הארץ. 

לכתבה המלאה