ישראל זיסקינד, שאחיו נספה באסון מירון, התראיין היום בתוכניתה של ליאת רון ברדיו צפון 104.5FM, ושיתף בתחושות הקשות לאחר מותה של מרים נאור שעמדה בראש ועדת חקירת האסון: "אני לא מעכל, אתמול היא עוד ישבה בוועדה וחקרה - זו פשוט אבדה גדולה לכולנו ולכל עם ישראל"

"אני עוד לא מעכל שהיא הייתה, אתמול עוד ישבה בוועדה וחקרה", אמר זיסקינד, והוסיף: "הייתה לה צלילות וחדות מחשבה, זה לא נתפס מהרגע להרגע. לא יצא לי לשוחח איתה, יצא לי לשמוע אותה הרבה, יום יום, וזו פשוט אבדה גדולה לכולנו ולכל עם ישראל. כולם בהלם ושואלים מה הלאה ואיך זה יכול להיות. אנחנו מקווים שהכול בנסיבות טבעיות".

עוד התייחס זיסקינד לחשש מהתנהלות ועדת החקירה לאחר פטירתה של נאור: "החשש הזה קיים לא רק בתוך המשפחות, אלא גם בציבור החרדי. כותבים שהיא עשתה עבודה נאמנה. ראינו אותה בחקירה שכל פעם שמישהו היה סותה מהעדות שלו היא הייתה מחזירה אותו. היא הייתה מסודרת, איך שעשתה את כל הפעולות לגבי ההבנה של מירון, אף אחד אחר לא יוכל להיכנס לנעליים שלה. אנחנו משתתפים בצער המשפחה".

בנוסף אמר על הסכם הפיצויים לנפגעי אסון מירון: "כשישבנו בוועדת הפנים הגיעו נציגים של משרד האוצר שאמרו שעד שוועדת נאור תסיים את כל המסקנות, רק אז יהיה מה לדבר על הפיצויים. אני מאוד מקווה שהעניין ישתנה, מקווה שזה לא המילה האחרונה. חשוב לציין שאחרי שמשרד האוצר אמר שהוא מתכוון לחכות עם הפיצויים עד לסיום המסקנות של הוועדה, באותו הזמן השופטת נאור הוציאה מכתב לממשלה על כך שאין בכוונתה לעסוק בנושא והיא מצפה שהממשלה תעסוק בו".

סייעה בהכנת הכתבה: שני רומנו 104.5FM