מחדל חמור נוסף במעון לבוגרים עם מוגבלויות שבפיקוח משרד הרווחה, והפעם באזור הדרום. המקומון "שבע" מקבוצת "מעריב" חושף כי אריה אלבו, חוסה בשנות ה־50 לחייו עם מחלות רקע, השוהה במעון הממשלתי טללים שבדימונה, מת במהלך בלילה שבין מוצאי השבת, 12 בפברואר, ליום ראשון בבוקר.

זאת לאחר שהמטפל בו, שמועסק במקום ואמור היה להשגיח על מצבו הרפואי, ישן במהלך רוב משמרת הלילה. ל"שבע" נודע כי בנוסף להירדמותו של המטפל במהלך המשמרת, הצוות הסיעודי במקום לא ביצע לחוסים ביקורת כנדרש לפני משמרת הלילה. יתרה מזאת, קרובי משפחתו של אלבו לא עודכנו בפרטי המקרה ובהזנחתו של אלבו, שאולי ניתן היה להציל את חייו, על ידי אנשי הצוות.

מעון טללים בדימונה, המפוקח על ידי מטה מערך המעונות הממשלתיים במשרד הרווחה, מיועד לכ־200 אנשים עם מוגבלויות שכליות בני 24 עד 84. הגיל הממוצע בו הוא 58, כמו במעון בני ציון בראש העין, שספג ביקורת קשה מאוד לאחר חשיפת חקירת המשטרה החודש, שהעלתה מסכת של התעללות פיזית, מינית ונפשית בחוסים שבמקום לאורך חודשים בידי ארבעה ממטפלי המקום.

מי שמנהלת את המקום מאז אוקטובר האחרון היא אפרת מוזס, ראש לשכתו הוותיקה של שר הרווחה המכהן מאיר כהן (יש עתיד), עוד מהימים שבהם כיהן כראש עיריית דימונה, העיר שבה נמצא המעון. במשך שבועיים ניסה "שבע" לקבל את התייחסותו של משרד הרווחה למקרה, ללא הועיל, ורק לאחר פניית "מעריב" נמסר ממשרד הרווחה והביטחון החברתי: "אנו מביעים צער עמוק על מותו של אריה אלבו ז"ל. מבדיקה שנערכה על ידי המשטרה עולה כי אין חשד לפלילים וכי מדובר במוות טבעי.

עם זאת, המעון עורך גם בירור פנימי שטרם הסתיים". "מעריב" ו"שבע" יעקבו אחר חקירת המקרה וידווחו על התקדמות או חוסר התקדמות בחקירה, ועל ממצאיה, לכשיעלו.