חיים פיקס בן ה־7.5 מחדרה, חבר בעמותת איל"ן (איגוד ישראלי לילדים נפגעים), מתמודד עם CP (שיתוק מוחין) מלידה ומתנייד בעזרת הליכון. 

ליום אחד חלם חיים להפוך למלך, ולקראת חג פורים משפחתו יצרה עבורו תחפושת מקורית – מלך עם כרכרת מלכות המורכבת כולה על ההליכון שבו הוא מסתייע. לחיים עוד ארבע אחיות, ומאחר שהוא הבן היחיד מספרת אמו מלי שבבית הוא "לחלוטין מלך בין כל הבנות". כל המשפחה עובדת על יצירת התחפושת עבורו.

שיר בדוח בת ה־7.5 מגדרה מתמודדת גם היא עם שיתוק מוחין. היא חברת עמותת איל״ן ותלמידה בכיתה ב׳ בבית ספר אסיף, והתחפשה לבת הים הקטנה אריאל. כבר שנה שלמה ששיר חולמת להתחפש לבת הים, והיא מספרת ש"למרות שלבת הים אין רגליים והיא לא יכולה ללכת, יש לה קסם מיוחד״.

שיר בדוח (צילום: באדיבות המשפחה)
שיר בדוח (צילום: באדיבות המשפחה)

למשימה נרתמה אמה של שיר אלמוג, שתפרה ורקמה לבדה את התחפושת – שעושה שימוש מיוחד בכיסא הגלגלים הממונע ובהליכון של שיר.
 
ביום שלישי יתקיים יום ההתרמה השנתי לעמותת איל"ן, שמטפלת באלפי ילדים ובוגרים עם מוגבלויות פיזיות שונות ומעניקה להם מעטפת של תמיכה באמצעות מרכזי שיקום ותעסוקה. העמותה מוציאה לפועל גם פעילויות העשרה, חברה, תרבות וספורט שיקומי ותחרותי, לאנשים עם מוגבלויות פיזיות בכל הגילים ומכל המגזרים בישראל.  ניתן לתרום לעמותה דרך אתר איל"ן: ILAN-ISRAEL.CO.IL, באפליקציית PayBox או בטלפון 5248141־03.