אלון שרפיאן, חבר בעמותת איל"ן, הוא אדם המתמודד עם שיתוק מוחין ומתנייד באמצעות כיסא גלגלים. אלון יכול לעשות לא מעט דברים בעצמו, אך ישנן כמה פעולות פשוטות הנתפסות טריוויאליות עבורנו, אותן הוא לא יכול לבצע - כמו לאכול מנת שווארמה. 

כדי להגשים את חלומו הצנוע של אלון, להחזיק בעצמו את המאכל האהוב עליו, ארבעה סטודנטים מאוניברסיטת תל אביב התגייסו למשימה. רועי בלומנברג, מאי בר-און, ענבר פורת וגלעד דולב, יצאו בפרויקט מיוחד כחלק "ממהנדסים ללא גבולות & TOM", הנועד לייצר אביזרי עזר לאנשים המתמודדים עם מוגבלויות פיזיות. 

הרביעייה המופלאה פיתחה מכשיר מיוחד שמטרתו לאפשר לאלון להחזיק בעצמו את מנות הפיתה שהוא כל כך אוהב, באמצעות שתי צבתות מיוחדות. כעת, הפיתוח הטכנולוגי המרגש יוכל לאפשר גם לאדם עם מוגבלויות לעשות עוד פעולה אחת קטנה בכוחות עצמו. 

כמו כן, השבוע מתקיים שבוע ההתרמה הארצי השנתי לעמותת איל"ן (איגוד ישראלי לילדים נפגעים). איל"ן מטפלת באלפי ילדים ובוגרים עם מוגבלויות פיזיות שונות, ומעניקה להם מעטפת תמיכה ושיקום באמצעות מרכזי שיקום ותעסוקה, מרכזי ספורט, מעונות יום ומגורים, מפעל מוגן ומגוון פרויקטים שיקומיים המסייעים בשילוב אנשים עם מוגבלות בקהילה. 

לתרומות באתר איל"ן: ILAN-ISRAEL.CO.IL ובאפליקציית PayBox או בטלפון 03-5248141