שבת של פסח: רשות הטבע והגנים מסרה כי כ-120 אלף מטיילים פקדו היום (שבת) את שמורות הטבע והגנים הלאומיים. בין האתרים הבולטים היו: הגן הלאומי ירקון תל אפק עם כ-2,200 מטיילים, שמורת עין גדי עם כ-2,000 מטיילים, ומצדה וגן השלושה עם כ- 1,700 מטיילים בכל אחד.

כמו כן, כ-1,500 אנשים בחרו לחגוג את סעודת ליל הסדר בחניוני הלילה של רשות הטבע והגנים. עיקר הלינות היו באתרים: אכזיב, מעין חרוד, בארות ותל ערד, מספר זהה ללנים בחג אשתקד. למעלה מ-300 אלף מבקרים הזמינו מראש מקום במערכת ההזמנות לתקופת חול המועד.

בתוך כך, במהלך חג הפסח רשות הטבע והגנים מאריכה את שעות הפעילות בכ-50 גנים לאומיים ושמורות טבע עד השעה 18:00, על מנת לאפשר ליותר מבקרים ליהנות מביקור באתרים בימי השיא של החג וימי חול המועד. כמו כן, רשות הטבע והגנים תציב למעלה מ-80 תחנות מידע והסברה בכניסה למסלולי הטיול המבוקשים ברחבי הארץ.

מחדר הבקרה של 'איגוד ערים כנרת' נמסר כי נפשו בחופי האגם הלאומי מעל 8,000 איש. עוד נמסר כי שירותי ההצלה יפעלו לאורך החג עד השעה 18:00. במהלך ימי חול המועד פסח, מקיים האיגוד סיורים ב"שביל סובב כנרת" ללא תשלום, ושייט ב"מעבדה השטה" בתשלום.

בנוסף הלילה יהיה מזג אוויר בהיר עד מעונן חלקית ויהיה נוח. מחר תחול עליה ניכרת בטמפרטורות ויעשה שרבי ברוב אזורי הארץ, עננות גבוהה תכסה חלקית את השמים, בצפון הארץ ינשבו רוחות מזרחיות ערות, ובדרום הארץ ייתכן אובך.