משלחת סיוע של מטפלים מהתחנה הפסיכולוגית בגבעת חיים, שהעניקה סיוע לפליטים השוהים בגבול אוקראינה־פולין, חזרה ארצה לאחר שהייה של כשבוע במקום.בין היתר המשלחת סייעה בהקמת מרכז לנוער באזור, התנדבה בגן ילדים מאולתר שהקימו מתנדבים, ובאמצעות כסף שגויס בארץ ובחו"ל קנתה עבור הפליטים ציוד רב, משחקים ומוצרי היגיינה שונים.

"במהלך ימי ההתנדבות שם נוצרו קשרים מרגשים עם מתנדבים רבים שהגיעו מהארץ והזדקקו להכוונה כמו סטודנטים, צעירים אחרי צבא, עובדות סוציאליות, רופאים ועוד", מספרים במשלחת, שחבריה לנו במלון בעיר קטנה בשם ירוסלב וממנה נסעו מדי בוקר בכלי רכב לאזור הגבול.
רוב הסיוע ניתן בתוך מרכזי קניות גדולים, כשפולין הפכה למרכזי פליטים. במקומות אלה שוהים אמהות רבות וילדיהם, אנשים מבוגרים ומעט גברים אוקראינים שהצליחו לעזוב את מדינתם ביחד עם משפחותיהם.

חברי המשלחת סיפרו כי "במפגשים עם הפליטים נעשתה עבודה טיפולית של התערבות במצבי חירום, כמו גם עבודה עם אמהות חרדות, שלמדו להשתמש בדרכי הרגעה עבורן ועבור ילדיהן המבוהלים, וגם לא פחות חשוב, יכלו לקחת פסק זמן לעצמן בזמן שהילדים מקבלים מענה. כמו כן, נוצר קשר משמעותי עם מעט הגברים שלא יכלו להישאר ללחימה והזדקקו לתמיכה".