"אחרי סגירת חניון החורשה בתל אביב, אנחנו צריכים לשלם ביוקר כדי להחנות את הרכב", אומרים ל"מעריב" תושבי העיר הנוסעים מידי יום ברכבת מתחנת הרכבת באוניברסיטה למקום עבודתם בחיפה.

"בחניון החורשה, שנסגר בגלל עבודות הקמת הרכבת הקלה, היינו משלמים כתושבי תל אביב שישה שקלים ביום וזה היה מחיר סביר, אבל בחניון הירידים אין הנחה לתושבי תל אביב והתשלום הוא מטורף, 75 שקל ליום", סיפרו למעריב. "אנו נוסעים מדי יום מתל אביב לחיפה ותשלום של 75 שקל ביום מצטבר לאלפי שקלים בחודש".

לדבריהם, יש לקבוע מחיר מוזל לתושבי תל אביב גם בחניון הירידים. "הרי כל הזמן מדברים שצריך לעבור לתחבורה ציבורית, כדי להפחית את פקקי התנועה. אבל עם מחירי חנייה כל כך גבוהים, מאלצים אותנו לנסוע ברכבים הפרטיים, צריכים להתחשב בתושבי תל אביב ולקבוע עבורם מחיר מוזל גם בחניון הירידים וככה גם יסעו פחות בכלי הרכב הפרטיים שלהם".

מעיריית תל אביב נמסר בתגובה: "אקספו תל אביב מפעילה באזור את חניון הגשר ואת חניון דרייב אין בתעריפי חנייה מוזלים לתושבי העיר.
כמו כן, באזור פועל חניון נוף המספק חלופת חנייה מוזלת. כך, במרחק זהה למרחק שבין תחנת הרכבת לאקספו, פועל חניון גני יהושע, הנותן הנחה לתושבי תל אביב ובו מאות מקומות חנייה".

"לגבי החניון הפנימי באקספו תל אביב, הוא נועד לחנייה קצרת מועד עבור מבקרים בתערוכות ואירועים המתקיימים במתחם וכן שוכרים  ובעלי עסקים הפועלים במקום ולא לחנייה ארוכת טווח".