לפני 15 שנה חלתה תמי בריק מארה"ב, בסרטן. לפני שלוש שנים היא חלתה גם בתסמונת גיליאן־בארה, מחלה אוטואימונית נוירולוגית הפוגעת במערכת העצבים ההיקפית. למרות זאת, החליטה להגיע במיוחד לישראל, עם קבוצת נשים מארה"ב, כדי לצלוח את הכנרת - וזאת לצורך גיוס כספים למען עמותת "סדנת שילוב".

"לא חשבתי שאלך שוב - ועכשיו אני מתכננת לשחות בכנרת", אמרה בריק (58) ל"מעריב".  צליחת הכנרת על ידי נשים למען עמותת "סדנת שילוב" מתקיימת זו השנה ה־12. בין המשתתפות מאות נשים מהארץ ומהעולם, ובהן נשים עם צרכים מיוחדים. האירוע יתקיים לקראת סוף מאי.
בכל שנה מטרת האירוע היא לגייס כספים עבור פרויקט ייחודי ל"סדנת שילוב". והשנה - עבור בניית חדר מוזיקה שישרת את חניכי הסדנה, נוער ובוגרים עם צרכים מיוחדים.

הסדנה מורכבת משני בתי ספר המפתחים חומרי למידה לרמות תפקוד שונות, ממערך דיור וקהילה משלב ומענפי תעסוקה שונים, ובהם חקלאות וטיפול בבעלי חיים, ענפי אומנות שונים והפעלת בית קפה חברתי.

תמר הקשר, מייסדת שותפה ומנהלת סדנת שילוב בגבעות סיפרה כי: "כבר 12 שנה אנחנו מתרגשים יחד עם מאות צולחות מהארץ ומהעולם שמגיעות במטרה לצלוח את הכנרת ולתרום לחזון החינוכי של סדנת שילוב. חלק מהנשים משתתפות בצליחה כבר יותר מ-10 שנים. לשמחתנו אחרי שנתיים של קורונה, בהן השמיים היו כמעט סגורים, יש לא מעט צולחות שמגיעות במיוחד מחו"ל כדי לקחת חלק בחוויה המיוחדת הזו ולהתחבר לעומק לנושא של שילוב אנשים ונשים עם צרכים מיוחדים בדרכים יצירתיות". 

עוד סיפרה: "אנו מאמינים בשילוב, וחותרים ליצירת מארג חברתי המעודד את התפתחות והתקדמות כלל בני האדם, באשר הם, התרומות המגיעות באמצעות הצליחה מאפשרות לנו לקיים את החזון הזה".