עמותת שניר, שנוסדה על ידי איש העסקים ניר שמול, יוצאת בשיתוף פעולה ראשון מסוגו בישראל עם השירות לעבודה סוציאלית בבית החולים סורוקה בבאר שבע. המיזם הייחודי כולל הקמת מערך תרומות ייעודי עבור מטופלים במחלקה לרפואה דחופה (חדר מיון) לצורך קבלת סיוע ראשוני לנזקקים ברכישת תרופות, מימון מוניות, מזון, חיתולים ולינה באזור בית החולים עבור קרוב משפחה. התרומה תתבצע בסיועם של עובדים סוציאליים, שיאתרו מטופלים נזקקים באמצעות מערכת מחשוב ייעודית ויכנסו לקטגוריית "חדר מיון של שניר".

העובדים הסוציאליים יגישו בקשה על גבי טופס דיגיטלי עבור המטופל שנזקק לעזרה, והבקשה תעבור הליך אישור מהיר באמצעות נציגי עמותת שניר. עם אישור הבקשה בתהליך קצר של כחצי שעה יועבר תשלום באופן מיידי לספק כנגד קבלת חשבונית־קבלה (לצורכי ניהול הכספים של העמותה), בהתאם לשירותים שלהם נזקק המטופל.

לדברי שמול, התשתית של האפליקציה ניתנה לעמותה מחברת Monday הישראלית, שהתגייסה לסייע בניהול תהליכי המיזם. "שיתוף הפעולה נוצר ביוזמתו של יוני שביט, מנהל בכיר בגוגל ישראל המשמש גם חבר ועד בעמותה, וגיא ברקן - עובד סוציאלי בסורוקה המשמש גם כרכז בעמותה", הוסיף שמול. "שניהם זיהו את הצורך של מטופלים מעוטי יכולת שמגיעים לחדר המיון וזקוקים לסיוע כלכלי באופן מהיר ומיידי. זוהי יריית הפתיחה לקראת התרחבות המהלך בבתי חולים ברחבי הארץ. המטרה היא להביא את חזון עמותת שניר גם לאלו הנמצאים בבתי החולים וזקוקים לעזרתנו".