השבוע התקיימה עצרת אוגדה 210 ברמת הגולן בסימן ״זהות מקום״, שמסמל שותפות הדדית ולכידות בין צה״ל ותושבי רמת הגולן - יהודים ודרוזים. במסגרת העצרת, החגיגית הוענקה תעודת הערכה ייחודית למתנדבי פרויקט ״טעימא״. הפרויקט החל לפני כשנה וחצי בהובלת מערך המתנדבים של חיל הלוגיסטיקה וכולל עשרות מתנדבים ומתנדבות שמגיעים לבשל לחיילים במוצבים ברחבי הארץ. אוגדה 210 מובילה את הפרויקט במרחב רמת הגולן והחרמון עם 12 מתנדבים.

יגאל גיא אלעזרי, המכונה ״השף היושב״, קיבל את תעודת ההערכה ממפקד אוגדה 210, תא״ל רומן גופמן, בשם כל המתנדבים. יגאל מגיע יחד עם רעייתו ליאת למוצב קלע נ.מ ברמת־הגולן, שם הם מבשלים לחיילים המשרתים במוצב.

אלעזרי מרותק לכיסא גלגלים כתוצאה מתאונת דרכים קשה, אבל מדי יום שלישי בבוקר נוסע למוצב ומבשל ארוחת צהריים יחד עם החיילים, והוא ורעייתו מלמדים את הטבחים הצעירים להיות יצירתיים יותר עם חומרי הגלם במטבח.  על תעודת ההערכה מהאוגדה אמר יגאל: "תודה על האפשרות לעשות. בכל שבוע אנו מגיעים לכמה שעות והחיוך, השיחה, העבודה עם הטבחים במטבח, המפגש עם כל החיילים בארוחת הצוהריים, לראות שכולם נהנים מהאוכל - זה פשוט נותן כוח לכל השבוע".