דרור סמדג'ה בן ה-7 הוא הילד שנהרג בנפילה מגובה בברצלונה. בהודעה שמסרה היום (חמישי) משפחתו נכתב כי הם תכננו את הטיול בספרד במשך חודשים רבים. "בבוקר הראשון של הביקור בברצלונה, בזמן בו התארגנו לארוחת הבוקר, דרור שלנו שמע ילדים משחקים כדורגל בחוץ ורצה לצפות בהם מקרוב. בשנייה ארורה אחת הוא נפל אל מותו כאשר נשען על החלון".

דרור הותיר אחריו זוג הורים, יפעת וחגי, ושתי אחיות בנות תשע ושלוש וחצי. "דרור היה ילד קסם, פיקח וחברותי ושופע חיוכים, טוב לב ורגיש לזולת", נמסר. "אהב מאוד בעלי חיים, לפתור חידות בחשבון ולטייל בטבע עם משפחתו. הוא אהד את קבוצת הכדורגל של הפועל באר שבע וזכה להיות עם אביו בניצחון הקבוצה בגמר גביע המדינה האחרון".
 
"קשה לנו מאוד ואנו אוספים את עצמנו כל רגע מחדש בשביל שתי הבנות היקרות שלנו", הוסיפו ההורים. "אנחנו רוצים להודות מכל הלב לכל המשפחה והחברים והחברות שעוטפים ועוטפות אותנו ועוזרים לנו לא להרגיש לבד. לראש העיר מר רוביק דנילוביץ, לסגניתו ד"ר חפצי זוהר ולצביקה כהן עוזר ראש העיר שמלווה אותנו באופן אישי, ולאנשים הרבים שעמלו ימים ולילות מול שלטונות ספרד להביא את דרור הביתה כמה שיותר מהר".

עוד ביקשו בני הזוג למסור "תודה גדולה לרב דוד מחב"ד ברצלונה ולאשתו נחמה ולכל הקהילה הישראלית בברצלונה שעמדו לצידנו בימים הקשים שלנו בעיר זרה ודאגו שלא יחסר כלום לנו ולבנותינו. טוב הלב והנתינה האינסופית שמסביבנו מחזקת אותנו בסיוט שנקלענו אליו".