בן 4 מירושלים במצב אנוש, קרוב משפחתו נעצר בחשד שחנק אותו

חשד לניסיון רצח: צעיר בשנות ה-20 לחייו נעצר היום (שבת) בחשד שניסה לרצוח את אחיינו. על פי החשד הצעיר חנק את אחיינו בן ה-4 וכמעט גרם למותו בעת שהשניים שהו בדירה והוריו של הילד היו בבית הכנסת. במשטרה מעריכים כי מדובר באירוע על רקע נפשי. הפעוט פונה על ידי צוות של מד"א לבית החולים במצב קריטי תוך פעולות החייאה, כשהוא מחוסר הכרה.

לכתבה המלאה 

סינק חובש בכיר במדא זיאד דוויאת' על ניסיון הרצח בירושלים. תיעוד מבצעי מדא
לירון בת ה-14 נהרגה מפגיעת רכב בפתח תקווה, ראמי בן ה-33 נהרג בהתהפכות רכב בכביש 80
לירון ברמי בת ה-14 נהרגה הלילה (בין שישי לשבת) מפגיעת רכב בכביש 40 פינת רחוב יעקב חזן בפתח תקווה, כשהייתה בדרכה לבקר חברה. חובשים ופרמדיקים של מד"א ואיחוד הצלה שהוזעקו למקום העניקו לה טיפול רפואי כשמצבה אנוש ופינו אותה לבית החולים בילינסון תוך ביצוע פעולות החייאה, שם נאלצו לקבוע את מותה. 
דודתה, סימונה ברמי-אלזייד, סיפרה בכאב: "אנחנו בהלם. בהתחלה חשבנו שהיא רכבה על קורקינט אבל בסוף זה לא היה. אני לא מאמינה שזה קורה לנו שוב, אחיינית שלי מתה בפתאומיות ממפרצת במוח לפני ארבע שנים כשהייתה בת 21".
בנוסף, ראמי אבו אלקיעאן, תושב חורה בן 33, נהרג היום (שבת) בהתהפכות רכב בכביש 80, סמוך להר עמשא שבדרום הר חברון. חובשים ופרמדיקים של מד"א שהוזעקו למקום, פינו אותו במצב אנוש לבית החולים סורוקה, שם נאלצו הרופאים לקבוע את מותו. שני ילדים כבני 10 ושש, שהיו עימו ברכב, נפצעו באורח קל-בינוני.
לכתבה המלאה
לירון ברמי  (צילום: רשתות חברתיות, שימוש לפי סעיף 27 א')
לירון ברמי (צילום: רשתות חברתיות, שימוש לפי סעיף 27 א')

בתוך פחות מ-72 שעות: 12 הרוגים בשמונה תאונות דרכים שונות
הקטל בדרכים נמשך: 15 הרוגים בתאונות דרכים בתוך ארבעה ימים
דיווח: ה-FBI חיפש מסמכים הקשורים לכלי נשק גרעיניים בביתו של טראמפ
בין ביירות, "אסדת כריש" וירושלים: בתוך הראש של חסן נסראללה

הסופר סלמאן רושדי נדקר בניו יורק: "סובל מפציעות חמורות" 

הסופר סלמאן רושדי, שספרו עורר את זעמה של הקהילה המוסלמית, נדקר אתמול בניו יורק בזמן הרצאה שהעביר במכון צ'טאקוואה במערב מדינת ניו יורק, כך מסרה המשטרה המקומית. הבוקר (שבת), שעות לאחר מכן, עדכן סוכנו כי הוא מונשם, וסובל מפגיעות חמורות בגופו. "החדשות לא טובות", אמר הסוכן אנדרו ווילי לעיתון הניו יורק טיימס, "סביר להניח שסלמאן יאבד עין אחד, העצבים בזרועו ניזקו וכך גם הכבד שלו".

לכתבה המלאה 

דיווח: ה-FBI הודיע כי בפשיטה על אחוזתו של טראמפ נמצאו מסמכים "סודיים ביותר"

ה-FBI הודיע אמש (שישי) כי באחוזתו של נשיא ארצות הברית לשעבר, דונלד טראמפ, נמצאו 11 מסמכים שהוגדרו כ"סודיים ביותר", כך דווח ברויטרס. זאת, לאחר שמוקדם יותר אתמול נמצאו במעונו מסמכים מסווגים הקשורים לנשק גרעיני. טראמפ אמר בתגובה כי "נושא הנשק הגרעיני הוא מתיחה".

נציג משרד המשפטים בארה"ב טען כי "ככל הנראה טראמפ הפר את חוק הריגול, משמע חוק האוסר על החזקה או העברה של מידע לאומי". במהלך הפשיטה לקחו סוכני ה-FBI כ-20 קופסאות של פריטים, קלסרים של תמונות, פתק בכתב יד והענקת החנינה המבצעת לבעל בריתו של מר טראמפ רוג'ר סטון.

לכתבה המלאה

בית הנופש של טראמפ בפלורידה (צילום: REUTERS/Marco Bello)
בית הנופש של טראמפ בפלורידה (צילום: REUTERS/Marco Bello)


החלטה דרמטית בתיק 4000: הפרקליטות החליטה לשנות את סדר העדים בתיקי ראש הממשלה לשעבר
הפרקליטות החליטה אמש (שישי) לשנות את סדר העדים בתיקי ראש הממשלה לשעבר, בנימין נתניהו. לאחר שתסתיים עדותה של הדס קליין, קבוצת העדים הבאה תעסוק בחצי השנה הקרובה אך ורק בתיק 1000. בסוף קבוצת העדים, יעיד ארנון מילצ'ן. רק לאחר שכל אלו יעידו, תחזור התביעה לעסוק בתיק 4,000.

בתגובה לכך, עורך הדין של בנימין נתניהו, בעז בן צור, טען כי "הניסיון הנוסף לשנות את סדר העדים והדילוג הלא מובן בין התיקים השונים, במיוחד הניסיון לדחות את עדויות החוקרים, הוא עינוי דין ותכסיסיות של הפרקליטות שפוגעת בהגנה, ביעילות הדיון וברצף שמיעת העדויות".

לכתבה המלאה 

משפט נתניהו (צילום: עמית שאבי, פול)
משפט נתניהו (צילום: עמית שאבי, פול)

צה"ל תקף עמדות חיזבאללה באזור קוניטרה, סמוך לגבול ברמת הגולן, שניים נפצעו

בסוריה דיווחו אמש (שישי) על שני נפגעים בתקיפת צה"ל על עמדה צבאית סמוך לגבול ברמת הגולן. זאת, לאחר שבצה"ל זיהו כבר תקופה ארוכה כי איראן וחיזבאללה הפעילו שכירי חרב מקומיים מהכפרים הסורים באזור לאיסוף מודיעין והקמת תשתיות טרור כנגד ישראל בגבול עם סוריה.

לכתבה המלאה 

מעבר גבול קוניטרה  (צילום: רשתות ערביות)
מעבר גבול קוניטרה (צילום: רשתות ערביות)