ד"ר חמדאללה בדיר הותקף על ידי מטופל במוקד הרפואה בקרית מלאכי. הוא נחתך עד העצם באצבע בידו הימנית והסיבה לתקיפה עדיין לא ברורה. הוא שוחח על כך היום (ראשון) עם בן כספית ואריה אלדד ברדיו 103FM והסביר על המקרה. 

"אני הקמתי את המוקד הרפואי הזה לבקשת בזמנו ראש העיר בשנת 2000", אמר ד"ר בדיר. "מאז שנת 2000 אני במר"מ, במוקד הרפואי מלאכי. אני מנהל אותו, עובד, יש גם רופאים אחרים. אני עשרות שנים הייתי שם, מכיר את כולם. בא בן אדם בין שישי לשבת, דופק בדלת, אומר לי 'אני שעה מחכה', אמרתי לו שזה לא נכון. הוא הוציא סכין ופשוט בא בכוונת תחילה לרצוח".

הוא פירט: "הוא ניסה לדקור אותי, התגוננתי, הבנתי שהוא בא לרצוח אותי. תפסתי את הסכין ביד, נחתכתי באמצע. זרקתי אותו החוצה וסגרתי. הוא הלך ושוב חזר. אחר כך המשטרה באה, פתחו את המצלמות וראינו שגם אחרי שדחפתי אותו הוא חזר עוד הפעם, ראה שהדלת סגורה והלך. אני מכיר אותו, אני מכיר את כל קרית מלאכי".

הרופא נשאל האם התוקף סובל מהפרעה נפשית, וענה: "לא, אין לי מושג. הוא לא ילד קטן, הוא לא היה מגיע בגלל הפרעות נפשיות. טיפלתי בו כמה פעמים. אין מישהו בקרית מלאכי שלא עבר דרכי. הוא תמיד בא ומשתולל. אני מטפל בחולים. פעם אחרונה הוא היה עם אבא שלו לפני מספר חודשים, וטיפלתי בו. הוא הוסיף: "המשטרה הודיעה לי שהוא נעצר".

ד"ר בדיר סיכם: "הוא חתך אותי ביד אחת, תוך כדי המאבק נשברה לי האצבע ביד השנייה. החתך ביד ימין - איפה שתפסתי את הסכין. פגיעות גופניות יתרפאו, אבל פגיעה בנפש? אני משרת את האוכלוסייה הזו 22 שנים. אחד כזה, עשבים שוטים, מזיקים לכלל האוכלוסייה. אני במצב נפשי שלא יכול ללכת למר"מ. דיבר איתי ראש העיר, אמרתי לו 'אני לא יכול ללכת, אני מפחד'".