כשא' הגיעה לקבל מסאז', יחד עם שתי חברותיה, בספא בבית מלון בנתניה, היא לא תיארה לעצמה שהאירוע, שאמור להיות מהנה ומרגיע, יסתיים בכתב אישום נגד המעסה, בגין מעשים מגונים שביצע בה לכאורה. דן אורין, תושב תל-מונד בן 35, הואשם בשבוע שעבר בבית משפט השלום בנתניה כי נגע בא' בלי הסכמתה ושכאשר החלה לבכות הוא אמר לה: "הרגשתי שאת מגישה לי את הגוף שלך וזרמתי עם זה".

על פי כתב האישום, שהוגש באמצעות עורכת הדין מירית נוימן מפרקליטות מחוז מרכז, אורין עבד כמעסה בספא במלון בנתניה. באוקטובר 2013 הגיעה המתלוננת לספא כדי לקבל עיסוי. היא נכנסה לחדר טיפולים בספא כשהיא לובשת בגד ים ופגשה באורין, שהציג את עצמו כמעסה שלה. א' נשכבה על בטנה על מיטת העיסוי, ואורין החל בעיסוי. לקראת סוף העיסוי, עת עיסה אורין את רגלה של המתלוננת, הוא שלח את ידו אל עבר מפשעתה ונגע באיבר מינה מתחת לבגד הים.
א' נרתעה ואורין משך את ידו והחל לעסות את רגלה השנייה. לאחר מכן שלח שוב אורין את ידו לעבר מפשעתה של המתלוננת ושוב נגע באיבר מינה מתחת לבגד הים. היא נרתעה בשנית ואורין משך את ידו. אז החלה א' לבכות, ואורין ביקש ממנה שתסתובב על גבה. המתלוננת הסתובבה, מבלי שאורין דאג לכסות את חלקה העליון אשר היה חשוף בשל העיסוי, ואמרה לו:  "תגיד לי שדמיינתי, תגיד לי שלא באמת נגעת בי כרגע".

אורין השיב שאכן נגע באיבר מינה וכי "לא דמיינת, התחככתי בך קלות". הוא הוסיף והסביר לה שהיא בחורה מאוד מושכת, ושהוא כבר הרגיש משיכה אליה כשראה אותה במעלית בדרך לעיסוי. המתלוננת, בעודה בוכה, השיבה שהיא הגיעה לקבל עיסוי ואין לה כל כוונה אחרת כלפיו. אורין הבחין שא' בוכה, הציע לתת לה חיבוק והחל מנשק את ידה השמאלית. הוא אף טען שיש לה בעיה עם מגע וכי "הרגשתי שאת מגישה לי את הגוף שלך וזרמתי עם זה". 
עוד על פי כתב האישום, לאחר מכן נישק אורין את מצחה של א' ואמר לה, "הטיפ הכי גדול שאת יכולה לתת לי זה להשאיר את הטלפון שלך במעטפה של הטיפים". סנגוריתו של אורין, עורכת הדין איריס יערי-לייב, ביקשה שלא להגיב על האישומים נגד מרשה.