ירמי אולמרט, אחיו של אהוד אולמרט, הגיב היום (שלישי) בראיון לגבי גזית ב"רדיו ללא הפסקה 103fm" להמתקת גזר הדין של אחיו מ-6 שנים לשנה וחצי במאסר בפרשת "הולילנד": "היום במידה מסוימת יש מימד של הקלה. התחושה יותר טובה מאשר אם הייתה ניתנת הכרעה שהערעור כולו נדחה. מ'פרשת הולילנד' בסופו של דבר יצא עורבא פרח. זו מערכת המשפט שקיימת במדינת ישראל ואני לא בטוח שקיימת במדינות אחרות".




על השאלה האם צריך למחול לאולמרט ולוותר לו על עונש המאסר אמר האח: "אולי בנסיבות אחרות גם השנה וחצי לא בדיוק הייתה, משום שכמו במקרה של ראש העיר לופוליאנסקי, שעונשו שונה מ-6 שנות מאסר ל-6 חודשי עבודות שירות, יש איזה סוג של הבנה לנסיבות מסוימות. אני לא אומר 'עזבו אותו'. אני אומר שאני בטוח, שאם בסופו של דבר זה מה שיהיה, והוא יגיע לבית הכלא, אני בטוח שהוא יעשה את מה שמוטל עליו כהלכה. אני מניח שאת מרבית זמנו הוא בטח יקדיש לחדר הכושר, אולי גם יישב ויכתוב משהו".

גזית שאל את אולמרט האח האם ראש הממשלה המורשע הוא "מנהיג מוכשר או פוליטיקאי מושחת וחולה כסף", והאח ענה: "גם היום יש הרבה אנשים, מכיוון השמאל, שאומרים לי שלא היה ראש ממשלה כמוהו. על האמירה השנייה אני אומר שזה נורא פופוליסטי לומר את זה, וההכרעה העיקרית של היום באה לסתור את הטיעון הזה".

ערך: אסף נבו

"גבי גזית", כל בוקר ב-10:00 ב"רדיו ללא הפסקה 103fm"