אחד הצעירים שנחקרו על ידי השב"כ, בחשד שביצעו את רצח משפחת דוואבשה בכפר דומא, שוחרר למעצר בית. אביו מוטי סיפר לגבי גזית ב"רדיו ללא הפסקה 103FM" מה עבר על בנו בחקירות השב"כ.



 

"הבן, בן 18, היה שעות מאוד ארוכות אזוק לכיסא, מנעו ממנו שינה, העירו אותו בסטירות, בצרחות, במשיכה של הסנטר אחורה. הוא היה במצב כזה כ-50 שעות, מיום שישי לפני הצהרים, עד יום שני לפנות בוקר, כולל שבת כשהוא שומר שבת. הוא חזר הביתה והתרגש ושמח מהשחרור, אבל הוא מספר את הדברים ואנחנו שומעים ומזדעזעים. הוא לא קשור לסיפור הזה ואלה היו ממש עינויים לחינם. החמירו איתו יותר מדי כי הוא היה החשוד הראשוני שנעצר, למרות שהוא לא היה קשור לסיפורשל דומא".

גזית העלה את האפשרות שבנו של מוטי נעצר בגלל קשר לעצורים אחרים, והאב השיב: "אנחנו לא יודעים למה הוא נעצר. הספקולציה שלי, הוא גר באזור, חבר שלו, שהוא אדם מבוגר, מכר לו רכב והם עשו העברת בעלות רק אחרי חודש וחצי. זה הדבר היחידי שמעורר חשד. אבל לא ברור לי למה הבן שלי יש חודש שלם תחת עינויים".
 
"אני יוצא מהסיפור הזה חסר אונים", הודה מוטי. "בתחילת המעצר נתנו אמון מלא במערכת, למרות שמראש ידעתי שהבן שלי לא קשור ולא שייך לעניין. תוך כדי הדיונים עורך הדין שאל את השופט מתי יוכל להיפגש איתו, והשופט אמר שבודקים את זה. לא נתנו לעורך הדין לבדוק שהוא ישן ומקבל אוכל ומים".