פרשיית איתמר שמעוני, ראש עיריית אשקלון נראה כי הולכת ומסתעפת. אחרי שמצאו  תכתובות בטלפון הנייד של שמעוני, הנושאות אופי בוטה ומיני, החליטו חוקרי להב 433 במשטרה לזמן למתן עדויות מספר עובדות בעירייה ביניהן בכירות וכן עובדות  לשעבר שהתפטרו מהמערכת על מנת ללמוד מהן על אופי התנהגותו של החשוד וכן לבדוק אפשרות לפיה הן בעצמן קורבן לניצול מיני תחת יחסי מרות אולם חששו להתלונן.
בנוסף בכוונת החוקרים לבחון האם הנסיבות שבגינן התפטרו מהעבודה אותן נשים קשורה ליחסים מיניים שדרש מהן ראש העירייה או עבירות מין שביצע בהן לכאורה.
כמו כן מנסים החוקרים להתחקות אחר עובדות בחברת אתרים ששם שימש שמעוני כמנכ"ל כדי לבדוק האם יש בהן כאלו שנפלו קורבן למעשיו ותאוותיו המיניות.בעיריית אשקלון הרוחות סוערות בימים האחרונים והקולות מפוצלים למדי.

לצד אלה המצדדים בראש העירייה ומצטרפים לדעתו שמדובר בעלילה שמקורה בניסיון ניגוח פוליטי ישנם אחרים הטוענים כי מדובר "בקצה הקרחון". לטענתם. "יש עוד דמויות מתוך בניין העירייה ובכירים בעיר שמעורבים בפרשה המחליאה הזו. ישנם לא מעט  אנשים שידעו על ההתהוללות המינית של ראש העירייה אבל הם שתקו כי היה להם כנראה אינטרס. היו כאלה שידעו וחששו לספר כי מדובר במקום העבודה שלהם".

אתמול, פרסמנו ששמעוני בחקירתו הודה כי קיים מערכות יחסים מיניות עם מספר נשים וכן שילם להן כספים אולם לטענתו לא היה בזה כל כוונה לבצע עבירה פלילית או למנוע מהן אפשרות להגיש תלונה במשטרה שכן לא היתה סיבה להגשת התלונה. לדבריו, בסך הכל לא רצה שהרומנים שניהל ייחשפו בציבור ויפגעו בעקיפין במשפחתו וברעייתו שתומכת בו גם ברגעים אלו.
עוד סיפר שמעוני, לחוקרים כי כספים שקיבל נמסרו לו כהלוואה על ידי אחיו ובני משפחה והוא לא יודע מה מקורם. לטענתו בשום אופן לא שלח את אחיו עופר שמעוני, שנעצר באותה פרשה והמועסק על ידי הקבלן יאיר דוידי העצור גם הוא בפרשה לקבל ממנו כספים.

אלא, שהחוקרים שאספו חומרים במסגרת החקירה הסמויה שהתנהלה במשך כשנה , סבורים כי שמעוני, קיבל מדוידי מאות אלפי ₪ ובתמורה דאג עבורו להיתרים מזורזים ולחריגות בנייה בפרויקטים שבנה ובמרכז מסחרי שהרחיב בסמוך לחוף ימה של אשקלון.