האם אקדח יורד באסלה? תומר פינקו, עבריין מוכר בן 26 מרמלה, למד בדרך הקשה שהתשובה לשאלה הזאת היא שלילית. כתב אישום שהוגש נגדו השבוע מייחס לו עבירה של החזקת נשק ועבירה נוספת של שיבוש הליכי משפט, לאחר שניסה להעלים אקדח ששימש אותו לכאורה במהלך קטטה, באמצעות השלכתו לאסלה בבית החולים.



אין זאת הפעם הראשונה שבה פינקו מסתבך. הוא הורשע במעורבות בתגרה, שבה נרצח הנער צחי בשה, ונידון למאסר על תנאי. ומשנת 2010 בגין פציעה וחבלה כשהעבריין מזוין, בעטיה נידון למאסר בפועל למשך 18 חודשים.



על פי כתב האישום, שהוגש ביום שלישי באמצעות עורך הדין רועי לוס מפרקליטות מחוז מרכז, בראשית ינואר פרצה קטטה אלימה במהלך חתונה שהתקיימה באולמי "רויאל גארדן" בפתח תקווה. במהלך האירוע, בחניון האולם, פרצה קטטה אלימה בין כמה מהנוכחים, במהלכה נפצעו פינקו ואדם נוסף. הרקע לקטטה ונסיבותיה נמצאים עדיין בחקירת משטרה.



מה שידוע הוא שבמהלך הקטטה נורו מספר יריות מאקדח ושוטרים שהגיעו למקום מצאו קליעים בזירת האירוע. הפצועים פונו על ידי צוות מד"א לקבלת טיפול רפואי בבית החולים בילינסון. כשהגיע פינקו לבית החולים, סירב לפשוט את מכנסיו לצורך קבלת טיפול רפואי והתעקש ללכת לשירותים.



איש צוות מד"א, שהתלווה אליו לשירותים, העיד כי ראה ושמע כיצד פינקו השליך דבר מה שחור בעל צליל מתכתי לשירותים. מיד לאחר מכן הבחין באקדח באסלה. בדיקה העלתה כי האקדח נגנב בנתניה בשנת 2010. "במעשיו האמורים לעיל, החזיק הנאשם נשק שלא כדין וכן עשה דבר בכוונה לשבש הליך משפטי בדרך של העלמת ראיות או בדרך אחרת", נכתב בכתב האישום.



סנגוריתו של פינקו, עורכת הדין רותם טובול, מסרה בתגובה כי "הוא מכחיש את האמור בכתב האישום. בהמשך נציג את גרסתנו בבית המשפט".