פגישה שהחלה באתר היכרויות, המשדך בין  נשים לבין גברים אמידים, הסתיימה באונס. כך עולה מכתב אישום שהוגש היום (חמישי) נגד שלומי יפרח, תושב נתיבות בן 37. הוא מואשם כי התחזה לאיש נדל"ן עשיר ומצליח וניצל את רצונה של צעירה בת 23 להכיר בן זוג. מכתב האישום עולה גם כי יתכן שיפרח סימם את האישה לפני שביצע בה את זממו.
 
על פי כתב האישום, שהוגש באמצעות עורכת הדין לילך שלום, מפרקליטות מחוז תל אביב, לפני כשבועיים וחצי פתחה א', תושבת תל אביב, כרטיס באתר ההיכרויות "ריץ' דייט". עוד באותו היום פנה אליה יפרח והציג עצמו בכזב כרועי אדלר, בן 37, אדריכל, איש נדל"ן ואמן מצליח. בשיחת הטלפון ביניהם סיפר לה כי הוא כי הוא איש הייטק לשעבר, עשיר מאד, שמכר חברה במיליוני דולרים ושבבעלותו מרצדס.
 
יפרח ביקש מהאישה שתשלח לו תמונות בעלות אופי מיני שלה והיא נענתה. לאחר מכן קבעו השניים להיפגש באותו הערב בבר ברחוב דיזינגוף בתל אביב. השניים אכלו ושתו אלכוהול ויפרח המשיך במצג השווא ואף הראה לצעירה כתבה על רועי אדלר והצלחותיו. בתום הבילוי עלה לביתה, לכוס משקה נוספת.
בשלב מסוים הלכה א' לשרותים. כשחזרה גילתה שיפרח הכין לשניהם קפה. מיד לאחר שתיית הקפה, החלה א' לחוש ברע. היא נשכבה על הספה, חשה מעורפלת וללא תחושה בגוף, התנצלה וביקשה מהנאשם ללכת. על פי כתב האישום, יפרח, שהיה מודע למצבה של המתלוננת, ניצל זאת וביצע בה מעשה סדום. 
 
למחרת בבוקר, התעוררה א' ערומה במיטתה וראתה את יפרח מתלבש. א', שלא זכרה דבר, ביקשה מהנאשם לצאת מביתה. היא התלוננה במשטרה וחוות דעת פתולוגית איששה את טענתה כי בוצע בה מעשה סדום. יפרח נעצר ובחקירתו טען כי השניים קיימו יחסי מין בהסכמה וכי א' ידעה את זהותו. הפרקליטות ביקשה מבית המשפט לעצור אותו עד תום ההליכים המשפטיים