כתב אישום הוגש היום (חמישי) לבית המשפט המחוזי בתל אביב נגד מואיסיי ביניאשווילי, בן 76 מבת ים, בגין רצח אשתו, מלכה ביניאשווילי בת ה-69. מכתב האישום עולה כי הרקע לרצח האכזרי הוא זעמו של הבעל על אשתו, על כך שהפריעה לו לצפות במשחק טניס בטלוויזיה. הפרקליטות ביקשה להשאירו במעצר עד תום ההליכים המשפטיים נגדו.



כתב האישום, שהוגש באמצעות עורכת הדין שרית שמש מפרקליטתו מחוז תל אביב, מגולל כיצד בני הזוג נישאו בשנת 1955 ונולדו להם שלושה ילדים. בינואר 2016, התפתחה ביניהם מריבה, סביב הסכמתה של ביניאשווילי לקחת חלק באירוע יום הולדת של אבי כלתם, שהתקיימה במסעדה שאינה כשרה.



יום לאחר האירוע, פרץ בין השניים ויכוח בנושא, בזמן שביניאשווילי צפה בדקות האחרונות של אליפות אוסטרליה בטניס, בטלוויזיה בסלון הדירה. על פי כתב האישום, "הנאשם זעם על המנוחה שהיא עונה לו ומפריעה לו לצפות במשחק ורצה להשתיקה, אך המנוחה המשיכה לשוחח עם הנאשם. בשל כך, חמתו של הנאשם בערה בו, ואז גמלה בלבו ההחלטה להמית את המנוחה".



ביניאשווילי ניגש למטבח והביא קרש לחיתוך מעץ, ניגש אל אשתו וחבט בראשה באמצעות הקרש. "הנאשם חבט באמצעות הקרש בראש המנוחה פעם אחר פעם, בזמן שהמנוחה צעקה מכאב", נכתב בכתב האישום. היא ניסתה להגן על עצמה, אך בעלה המשיך להכותה. עוברי אורח ושכנים אשר שמעו את צעקות הכאב של האישה הזעיקו את כוחות המשטרה וצעקו לביניאשווילי שיחדל ממעשיו, ואף ניסו לפרוץ את דלת הדירה, אך הוא לא חדל.



בשלב מסוים הצליחה ביניאשווילי לחלץ את הקרש מידיו של בעלה והשליכה אותו מהחלון. אך הבעל ניגש למבטח והביא פטיש, באמצעותו חבט בראשה בעוצמה רבה, פעם אחר פעם, עד שאיבדה את הכרתה. בשלב זה, אחד מעוברי האורח שניסו לפרוץ לדירה צעק "לפתוח, משטרה" וביניאשווילי חדל ממעשיו.


אחד מעוברי האורח וכוחות המשטרה שהגיעו למקום השתלטו עליו.



האישה פונתה לבית החולים במצב אנוש וימים ספורים לאחר מכן נקבע מותה. בבקשת המעצר נכתב כי ביניאשווילי "רצח את אשתו מזה 51 שנים בדם קר, בשל כך שהפריעה לו לצפות במשחק טניס, באכזריות, תוך כאב וייסורים, מול עיניהם של שכניו ועוברי אורח".