בית משפט השלום בתל אביב האריך היום (שישי) בעשרה ימים את מעצרם של שירי סובול, אחותה של הילי סובלשנדקרה אתמול למוות, ושל בן זוגה של שירי ערן דוד. בית המשפט ציין בהחלטתו "קיים חשד לכאורה לפחות במעורבות לגרימת מוות ברשלנות".



עוד ציין בית המשפט כי שחרורם של השניים יהווה סיכון לציבור בשלב זה. בבית המשפט טען נציג המשטרה כי שני הצעירים ניסו לטשטש ולשבש ראיות והם חשודים גם בהחזקת סכין שלא למטרה כשרה.



בדיון אמרה שירי סובול, "אני לא דקרתי אותה ולא רצחתי אותה, אני אוהבת את אחותי". למרות ההכחשה של האחות בבית המשפט היום, אתמול בשעות הערב הודו האחות ובן זוגה ברצח. המשטרה ביקשה גם לשלוח את הצעירה לבדיקת הסתכלות פסיכיאטרית. נציג המשטרה ציין כי בקבלת ההודעה מסרה האחות גרסה שהלכה והשתנתה עם הגעת החוקרים. היא החלה במידע על אדם שנמלט מהזירה, שהרצח בוצע מעבר לדלת בחדר המדרגות והמשיכה בזה שראתה את הרוצח רוכן מעל אחותה ודוקר אותו. בו בזמן שלחה האחות הודעות וואטסאפ לחברות טובות בהן פירטה על כך שדקרו את אחותה התאומה, תוך שצילמה את הזירה בתוך הדירה וכן את ניידות המשטרה שהמתינו בכביש.



מיד לאחר מכן, עם הגעת החוקרים עלה כי בגרסתה של החשודה וכן של בן זוגה נמצאו סתירות. ואכן בחיפוש בדירה נמצאה הסכין, באמצעותה בוצע הרצח. עוד בדיון אמר נציג המשטרה כי לאחות המנוחה היה קשר עם אדם היושב בבית הסוהר ויש צורך לחקור גם אותו.




"אל תסמוך על אנשים"



כזכור, אתמול בשעות הצהריים נמצאה צעירה בת 18 כשהיא דקורה, ללא רוח חיים בחדר המדרגות שבביתה בשכונת נחלת יצחק בתל אביב. על גופתה נמצאו סימני אלימות קשים. מתחקור עלה כי הצעירה שישבה בבית משפחתה קיבלה לפתע שיחת טלפון אותה ביקשה לנהל מחוץ לדירה. בדיוק ברגע שבו פתחה את הדלת ויצאה אל חדר המדרגות התנפל עליה צעיר שהיה חמוש בסכין, דקר אותה באכזריות ונמלט מהמקום בריצה. לאחר הרצח כשעלו סתירות בגרסאותיהם של האחות ושל בן הזוג, נעצרו השניים והועברו לחקירה. 



סובול הנרצחת פרסמה פוסט מצמרר בפייסבוק לפני כיומיים בו נכתב: "אל תסמוך על אנשים כי בסופו של דבר כול אחד יודע לסובב ת'סכין כולם בוגדים קיצור".




פוסט שפרסמה הילי סובול בפייסבוק, יומיים לפני הירצחה. צילום מסך
פוסט שפרסמה הילי סובול בפייסבוק, יומיים לפני הירצחה. צילום מסך