בית משפט השלום בתל אביב האריך בשבעה ימים את מעצרו של אייל קון החשוד בעבירות פדופיליה באינסטגרם. בשלב זה אותרו במחשבו ובמכשיר הנייד של קון תמונות של עשר ילדות בגילאי 9 עד 11 איתן ניהל קשר אסור. חוקרי מחלק הנוער של תחנת שכונות במרחב דן במשטרה עצרו אותו אמש בשעות הערב. לפני כשבועיים התקבלה במשטרה תלונה של אימן של שתי ילדות בנות תשע ו-11 שטענה כי נדהמה לגלות כי בנותיה מנהלות התכתבות באינסטגרם עם אחר ששולח אליהן תמונות והודעות הנושאות אופי מיני.

האם המזועזעת סיפרה: "נדהמתי ממה שראיתי וכששאלתי את הבנות איך בכלל התחיל הקשר בינן לבינו והן השיבו לי שבאינסטגרם מספיק לרשום אות אחת ואז עולים שמות. הוא הגיע אל הבנות שלי אחרי שראה את התמונות שלהן. הוא שאל אותן מה נשמע? וכך התחיל הקשר שנמשך שלושה ימים".
האם הזועמת מספרת: "באתי הביתה והקטנה התביישה לספר לי. היא נתנה לי את המכשיר שלה כדי שאקרא לבד. הן סיפרו לי מה הוא ביקש מהן".

מה הוא ביקש?
"הוא ביקש שישלחו תמונות שלהן בהלבשה תחתונה והוא שלח אליהן את התמונה האיומה הזאת".
איך הן הגיבו?
"הן נלחצו מאד. הקטנה יצאה מיד מהאינסטגרם והן החליטו לספר לאמא מהר כי מדובר במשהו מסוכן. כששמעתי את זה לא היססתי לרגע והגשתי תלונה במשטרה. שם לקחו את הנושא ברצינות רבה ניהלו את העבודה כמו שצריך מהאינסטגרם של הבנות כאילו שהבנות מתכתבות איתו והצליחו לעצור אותו".
את כועסת עליו?
"בטח שכן. בן אדם מבוגר בן 32 שיודע שהוא מתכתב עם ילדה בת תשע לבקש כאלה תמונות ולשלוח דבר כזה. עבורי שאני מבוגרת זה מגעיל אז מה תגיד ילדה כזאת קטנה, פשוט בושה וחרפה".
בחקירה סמויה שניהלו חוקרי מחלק הנוער של תחנת שכונות בפיקודו של פקד אסף צוויג הצליחו החוקרים להתחקות אחר עקבותיו של החשוד ואף ניהלו איתו התכתבויות בעלות אופי מיני כל זאת כמובן בשמה של אותה קטינה. במשטרה מעריכים כי מדובר בצעיר שניהל קשרים דומים עם עשרות ילדות וקטינות באמצעות רשת האינסטגרם וכל זאת מתוקף היותו פדופיל רשת. 
במשטרה קוראים להורים שיודעים או חושדים שבנותיהם נפלו ברשת והן מנהלות שיחות בעלות אופי מיני שיגיעו להתלונן בתחנת שכונות כדי שהחוקרים יוכלו לעבות את חומר החקירה כנגד החשוד ולשים קץ להתנהגותו החמורה לכאורה.