אם יצא לכם לשמוע על הכימאי שניסה להרעיל את אשתו, בוודאי תהיתם, כמונו, איך הוא העז לבקש הפחתה של המזונות עבור הילדות שלו. הצדק נעשה כאשר השופט דחה על הסף את הטענות שלו והחליט כי הסכום יישאר כפי שהיה. טל ואביעד תמכו בהחלטה שהתקבלה, אבל מצד שני, מתחו ביקורת על.... הדרך בה הציג השופט את הדברים.



אחרי שאתמול חשפו שענבל אור ידעה על התרמית כבר מזמן, הפעם החליטו "להתעסק" עם שופטי בית המשפט והשפה שלהם בפסקי הדין: "השופט הקריא בהחלטה את המשפט 'החוטא יצא נשכר'. נו באמת, לא יכולת להשתמש בביטוי קצת יותר מעניין מזה? מזל שהשופט דחה את הבקשה, אבל תמיד מעצבן אותי שאנשים משתמשים בציטוטים של משלי וכו'. תענה כמו בנאדם. תגיד 'לא מגיע לו להפחית שקל'. זה מעצבן אותי. אתמול קראתי על מישהו שאמר 'מודה ועוזב ירוחם', למה להתעלות בשפה מליצית כזאת גבוהה, למה? תגיד סלחתי וזהו. איש לקח רעל, אמר אני אהרוג את אשתי, עכשיו הוא לא רוצה לשלם. פה אתה מתפלפל? בואו נלך אל המקורות ונשאל. תכתוב - השתגעת? מה אתה דפוק? סע חזרה לכלא".



על הדרך, השניים ניסו לחשוב על מה אמר הכימאי "הגאון" בחקירה: "הוא בטח ניסה להגיד - 'אתם חושבים שאם הייתי רוצה להרוג אותה, זה מה שהייתי עושה? בטח היה כתוב גם על הקופסא שהוא השתמש בה רעל".