תושב נתניה בן 20 הואשם היום (רביעי) בביצוע שורה ארוכה של עבירות מין, כולל עבירת אונס - בילדה בת 13 מוויסקונסן שבארצות הברית. על פי כתב האישום, המעשים בוצעו דרך אפליקציות ותוכנות שונות לשיתוף תמונות ומסרים מיידיים, תוך שהוא מאיים עליה כי אם לא תשתף עמו פעולה, יפרסם תמונות עירום שלה. כתב האישום חושף את הקלות המחרידה שבה ניתן לבצע מעשים כאלה בקטינים באמצעות האינטרנט. הפרקליטות ביקשה להאריך את מעצרו עד תום ההליכים המשפטיים. 

על פי המתואר בכתב האישום, שהוגש באמצעות עו"ד ינאי גורני מפרקליטות מחוז מרכז, וכולל ארבעה עשר אישומים, בשנת 2013 נוצר קשר בין הנאשם ובין הנערה, לאחר שזו הגיבה לתמונה שהעלה הנאשם לאינטרנט באמצעות אפליקציית "Thumb" לשיתוף תמונות. השניים התכתבו ביניהם באפליקציה האמורה, ולאחר מכן עברו לשוחח באמצעות תוכנת "Kik", המאפשרת שליחת מסרים מידיים וכן קבצי תמונה ווידאו.
במהלך השיחות שכנע הנאשם את הנערה לשלוח לו תמונה שלו בתחתונים ובחזייה ומאותו רגע היא הייתה מעין "שבויה" שלו, כאשר הסכימה להוראותיו, לאחר שאיים עליה כי יפרסם את התמונות, אם לא תיענה לדרישותיו. בשל איומיו של הנאשם, נענתה המתלוננת לדרישותיו וביצעה בעצמה את המעשים המיניים. בין היתר, נהג הנאשם להלחיץ את המתלוננת להסכים לדרישותיו בכך שהחל לספור מאחד עד חמש, כאשר הבהיר למתלוננת כי אם לא תיענה לדרישותיו עד שיגיע בספירתו למספר חמש, יפרסם את התמונות וסרטוני העירום שלה באינטרנט. 

כתב האישום מפרט 14 מקרים שונים, בין השנים 2013-2014, בהם מיוחסות לנאשם עבירות הטרדה מינית כלפי קטינה בת פחות מ-15, גרם מעשה מגונה שלא בהסכמה חופשית בקטינה, גרם אינוס בנסיבות מחמירות, בעילה שלא בהסכמה חופשית כלפי קטינה, סחיטה באיומים, שיבוש מהלכי משפט ועבירות נוספות. 
"מדובר במעשים חמורים, אשר ביצועם הינו קל להחריד, בהינתן אמצעי הטכנולוגיה המודרנית. כך, מעשים אלו ניתנים לביצוע בביתו של אדם, וכן בכל מקום אחר למעשה – וזאת שכן כל שנדרש לביצוע מעשים מעין אלה הינו מחשב או טלפון נייד, וחיבור לאינטרנט", נכתב בבקשת המעצר. בחקירתו במשטרה הודה הנאשם בביצוע המעשים.