פרקליטות מחוז ת"א (פלילי) הגישה היום (שישי) כתב אישום לבית משפט השלום בעיר נגד אייל קון, תושב רמת גן בן 32, בגין הטרדה מינית, מעשה מגונה בנסיבות מחמירות והחזקת וצריכת פרסומי תועבה ועבירות נוספות. הנאשם ביצע את עבירות המין בתשע קטינות, בנות 10-12, באמצעות אפליקציית האינסטגרם.



על פי כתב האישום, שהוגש על ידי עו"ד אורן פז, הנאשם יצר קשר עם תשע קטינות באמצעות אפליקציית האינסטגרם והתכתב עמן בצ'אט, כאשר במהלך ההתכתבות הטריד מינית את הקטינות, בכך שהפנה אליהן התייחסויות חוזרות ובוטות בעלות אופי מיני וכן ביצע ביחס אליהן מעשים מגונים, על ידי שליחת תמונותיו, לרבות תמונות איבר מינו וכן קיבל תמונות מהקטינות, לרבות תמונות בעלות הקשר מיני. קון פעל תוך שהוא מודע לגילן הצעיר של הקטינות.



בנוסף, הנאשם ניסה ליצור קשר עם קטינות נוספות לשם ביצוע עבירות. קון אף צרך והחזיק ברשותו, במחשביו האישיים ובמכשיר הנייד, כ12 אלף פרסומי תועבה, הכוללים תמונות וסרטונים שהוריד מהאינטרנט ובהם דמויות של קטינות וקטינים בגילאים שונים, בהם הם נראים, בין היתר, בעירום, בלבוש מינימלי, בתנוחות מיניות שונות ותוך קיום מגע מיני מגוון עם קטינים אחרים ועם בגירים. קון נחשף לאחר שהתכתבותו נודעה לאמן של שתיים מהקטינות, אשר פנתה בתלונה למשטרת ישראל.



בבקשת המעצר ציין עו"ד פז כי "מעשיו של המשיב מלמדים על ניצול מחפיר ובלתי חוקי של קטינות, לשם סיפוק צרכיו המיניים, תוך ניצול גילן הצעיר, תמימותן, סקרנותן ולעתים מצוקותיהן, תוך שהמשיב מודע לפסול שבמעשיו".



כזכור, לפני שבועיים בית משפט השלום בתל אביב האריך בשבעה ימים את מעצרו של קון ואמן של שתי הילדות שחשפה את התכתובת באינסטגרם סיפרה בזעזוע: "נדהמתי ממה שראיתי וכששאלתי את הבנות איך בכלל התחיל הקשר בינן לבינו, הן השיבו לי שבאינסטגרם מספיק לרשום אות אחת ואז עולים שמות. הוא הגיע אל הבנות שלי אחרי שראה את התמונות שלהן. הוא שאל אותן מה נשמע? וכך התחיל הקשר שנמשך שלושה ימים".



האם הזועמת הוסיפה כי "באתי הביתה והקטנה התביישה לספר לי. היא נתנה לי את המכשיר שלה כדי שאקרא לבד. הן סיפרו לי מה הוא ביקש מהן".