המשטרה מתכוונת להגיש מחר (ראשון) בבוקר הצהרת תובע מטעם פרקליטות מחוז תל אביב לפיה בכוונתה להגיש כתב אישום נגד שירי סובול בגין "עבירות הקשורות לרצח" כהגדרת הפרקליטות. סובול חשודה במעורבות ברצח אחותה התאומה בת ה-18, הילי סובול יחד עם בן זוגה, ערן דוד.



במהלך היום התגבשה ההחלטה לבקש מבית משפט השלום בתל אביב להאריך פעם נוספת את מעצרה של סובול, החשודה במעורבות ברצח אחותה, וזאת על מנת לאפשר לפרקליטות המלווה את תיק החקירה להגיש גם נגדה כתב אישום בגין עבירות של סיוע לאחר הרצח, שיבוש הליכי חקירה ועבירות נוספות הקשורות לרצח. בפרקליטות טרם החליטו סופית באילו סעיפים לקשור את האחות סובול לאירוע החמור.



כזכור בדיון שהתקיים בשבוע שעבר, צוין בבית המשפט כי ערן דוד, כפי שטוענת המשטרה הוא שדקר למוות את הילי סובול בחדר המדרגות של בית משפחת סובול בשכונת נחלת יצחק בתל אביב. דוד, הגיע לזירה חמוש באולר, פגש באחות התאומה של בת זוגו שירי, ועל פי החשד דקר אותה עשר דקירות שהובילה למותה.




הכחשה גורפת



עוד עkה מהחקירה כי לאחר מכן נכנס דוד לבית המשפחה, שהה במקום עם אחותה שהתקשרה למשטרה ודיווחה על אלמוני שכביכול דקר למוות את אחותו. על פי החשד שירי מסרה הודעה שקרית לכאורה, לגבי תיאור הרצח אולם משהגיעו השוטרים לזירה סיפרה כי בן זוגה הוא שדקר למוות את אחותה והיא סייעה בהחלפת בגדיו.



החוקרים איתרו בזירה סכין מגואלת בדם וסברו כי מדובר בסכין באמצעותה נדקרה סובול. אלא שלאחר שנתקבלו ממצאי נתיחת גופתה של הילי, חזרו החוקרים לדירת המשפחה ומצאו במקום גם אולר, שמידותיו התאימו לסימני הדקירה בגופה. כמו כן כפי שנחשף בדיון הקודם על האולר נמצאו ממצאים הקושרים את דוד לרצח לרבות דגימות DNA וכתמי דם.



דוד, שומר על זכות השתיקה ופרקליטו עו"ד ששי גז טוען לחפותו. מנגד, טען בבית המשפט פרקליטה של סובול עו"ד גיל פרידמן, כי מרשתו לא היתה שותפה לרצח בשום אופן וכי בן זוגה הוא שגרם למותה של אחותה התאומה.



זירת רצח הצעירה בתל אביב . צילום: דוברות המשטרה
זירת רצח הצעירה בתל אביב . צילום: דוברות המשטרה