ילדה בת שבע וחצי נאנסה בעת שהיתה בדרכה למכולת לאור יום, כך עולה מכתב אישום שהוגש היום (שני) לבית המשפט המחוזי בירושלים נגד מוחמד ג'ולאני, תושב ירושלים בן 23. כתב האישום מייחס לו ביצוע עבירות של אינוס קטינה, חטיפה לשם ביצוע עבירת מין ואיומים. הפרקליטות ביקשה להאריך את מעצרו עד תום ההליכים המשפטיים נגדו.



על פי כתב האישום, שהוגש באמצעות עורך הדין אורי קורב מפרקליטות מחוז ירושלים, לפני שבועיים, סמוך לשעה שתיים בצהריים, הגיע הנאשם רכוב על אופניים חשמליים אל שכונת בית חנינה בירושלים, בסמוך לרחוב נוסייבה. שם הוא הבחין בת', ילדה בת שבע וחצי, ושאל אותה היכן נמצאים בנייני נוסייבה.


הילדה הצביעה על המקום וג'ולאני ביקש ממנה להתלוות אליו ולהראות לו היכן נמצאים הבניינים.



הילדה עלתה על אופניו של ג'ולאני, שנסע והוביל את הילדה לאזור הררי ומלא צמחייה. שם הוא השכיב אותה ואיים עליה שאם תצעק, תזוז, תבכה או "לא תשתוק", הוא יהרוג אותה. לאחר מכן אנס אותה ואחרי שבא על סיפוקו, עלה על אופניו ונסע מהמקום.



הילדה המתינה במקום מספר רגעים, כשהיא מפוחדת, ולאחר מכן קמה, התלבשה וברחה מן המקום בוכייה. לאחר מספר רגעים, היא נמצאה על ידי אישה, במצב נפשי קשה, כשהיא רועדת בוכה ומפוחדת. "במעשיו אלו הנאשם בעל הנאשם קטינה שטרם מלאו לה שש עשרה שנים שלא בהסכמתה החופשית; חטף את המתלוננת לצורך ביצוע עבירת מין בה; ואיים על המתלוננת", נכתב בכתב האישום.