מוסיפה להסתבך: בבקשת ההליכים שהגישה ענבל אור לבית המשפט היא התחייבה להעמיד סכום של מיליון שקלים וחצי, אך הפקידה רק 100 אלף שקלים ולכן האפשרות שלה היא ככל הנראה ללכת לפירוק, כך דווח הערב (רביעי) בחדשות ערוץ 2. עוד נמסר, כי על אף מצב החברה, אור הבטיחה למאות משפחות שיקבלו את הדירות שרכשו אבל הן יצטרכו להוסיף עוד סכומי כסף רבים ומועד כניסתן לדירות אינו ידוע.



בשבוע שעבר אפשר שופט בית המשפט המחוזי בתל אביב, איתן אורנשטיין, לאור להגיש בקשה להקפאת הליכים זמנית. הבקשה נועדה לאפשר לאור וליועציה לגבש תוכנית הבראה, שבמסגרתה יטופלו כל התביעות של הנושים ויוכח כי סיכויי ההישרדות של החברה הם טובים, וזאת בלי שתהיה העדפת נושים. עו”ד ברוריה לקנר, נציגתה של אור, הבהירה את המצב המסובך שאליו נקלעה החברה והתחייבה להציע תוכנית פעולה. לצורך הקפאת ההליכים הזמנית יש צורך במימון של 750 אלף שקל לחודש (1.5 מיליון שקל לחודשיים), אשר יוזרמו על ידי אור עצמה.



כזכור, בתחילת החודש בית המשפט המחוזי בתל אביב דחה את בקשת הפירוק של החברה אור סיטי נדל"ן, לאחר שאור העבירה צ'ק בשווי 938 אלף שקל למגיש הבקשה, כפי שהתחייבה בפני בית המשפט. במקביל הוגשו עוד שבע בקשות להצטרפות לפירוק.