פרקליטות המדינה הודיעה אתמול כי היא מתנגדת לבקשת עורכי דינו של רומן זדורוב מבית המשפט העליון, לקיים דיון נוסף בפרשת רצח תאיר ראדה ז"ל, זאת לאחר שזדורוב הורשע בשלוש ערכאות משפטיות ונמצא אשם ברצח. בעקבות התנגדות הפרקליטות, אשתו של  זדורוב, שהורשע ברצח, אולגה זדורוב, שוחחה הבוקר (שני) עם גבי גזית ב"רדיו ללא הפסקה 103FM", ואמרה: "היה ברור לנו שהתביעה לא תסכים, היא תיתן כל תשובה והיא תמשיך לשקר ובחיים לא תודה בטעות, זה ידוע".



"ציפינו לתגובה כזו של הפרקליטות ואנחנו מחזיקים מעמד. כל האנשים האלה שתומכים בנו הם לא פראיירים. הם לא פתאום באו והתחילו להילחם על בן אדם זר שלא הכירו. ההיגיון אומר שלא יכול להיות שחצי מדינה הם טיפשים ולא מבינים והמשטרה שלנו הם החכמים. רומן מקווה שיפתחו את התיק ויבדקו את כל הכיוונים, את כל האנשים שבעצם לא נבדקו", הדגישה אולגה זדורוב.





עורכי דינו מתמקדים בשלוש עקבות הרגליים שנמצאו בתא השירותים הנעול בו נרצחה תאיר ראדה ז"ל. הפרקליטות טוענת שעקבות אלה נעשו על ידי אלמוני, לאחר שגופת הילדה נתגלתה.
זה בלתי אפשרי. אין שום עדות ושום הוכחה לאדם שנכנס והתאימו לו את העקבות האלה. חוץ מהעקבות האלה יש עוד הרבה דברים אחרים, שמצביעים על אנשים אחרים. זה עבודה של נער, לא של בן אדם מבוגר. הבריחה של הרוצח מהתא מצביעה על זה, וגם דברים אחרים. אני לא רוצה לפרט כי אני שומרת את זה למשפט החוזר. אז אנחנו נפתח את כל הפרטים וכל הראיות החדשות שיש שם.



מה לגבי הראיות והעדויות שמצביעות על כך שרומן זדורוב הוא אדם אלים, שהיכה את אחיו וגלש באינטרנט באתרים בהם נראות דקירות סכינים?


לצערי מדובר בשמועות ואי דיוקים. בן אדם אלים? זה לא בדיוק ככה. להרביץ לאח או אחות זה לא נקרא בן אדם אלים. הוא בכלל רחוק מזה. לגבי האתרים שהוא גלש זה גם לא מדויק. כבר הוכח שלא היתה שם שום פדופיליה והסרטים האלה הם לא סרטים שמראים איך רוצחים, אלא מראים הגנה פשוטה, רגילה, של בן אדם. ברור שידעתי שהוא גולש באתרים כאלה, בכל חג או יום הולדת הייתי קונה לו חרבות וסכינים. הוא אוהב את זה. מילדות הוא אוסף את זה ומתעניין בזה, ואין שום קשר לרצח או לאלימות.





הייתם רוצים את זדורוב בבית עם תווית של רוצח (אחרי חנינה) או שהייתם רוצים זיכוי מוחלט?


אני רוצה את בעלי בבית, לא מעניין אותי איך", ענתה זדורוב, "אם למשטרה, לפרקליטות ולשופטים יותר נוח להגיד 'יאללה קבל חנינה ותעוף הביתה', ככה הם לפחות לא מודים בטעות, אני לא אתווכח איתם, אני רוצה שבעלי יחזור הביתה. אבל לצערי הרב ראיתי כבר תיקים שלא נפתחו וחפים מפשע ממשיכים לשבת ואני לא רוצה לקחת סיכון. ברור שהייתי רוצה שבעלי ייצא חף מפשע, אבל אולי הוא ייצא ונוכל לחפש את הרוצחים האמיתיים, להמשיך בחיפושים ולא סתם לעצור בזה שהוא בבית, אז אולי הוא ינקה את עצמו לגמרי.



לסיום סיפרה רעייתו של זדורוב על מצבו: "עם רומן אני מדברת כל יום, שלומו בסדר. הוא עדיין מלא תקווה ומאמין, הוא תמיד אומר לי שאת האמת אי אפשר להסתיר הרבה זמן, זה יצוף מתישהו. אני פחות אופטימית אבל ממשיכה לקוות ולהילחם. הבן הגדול שלנו מבין, יודע כבר כל, שומע מאנשים, שכולם מדברים על זה. הוא עכשיו מתגעגע לאבא ואני לוקחת אותו אליו לעיתים קרובות יותר. הבן הקטן שלי בן חצי שנה. הטראומה הזו נמשכת אצלנו במשפחה ואני לא רוצה שהילדים יחיו תמיד בציפייה לאבא שיחזור".