כתב אישום הוגש היום (רביעי) נגד שישה בכירים בארגון הפשע של העבריין עמיר מולנר. השישה מואשמים בין היתר בסחיטה באיומים, בגניבה, בתקיפה בנסיבות מחמירות, בסחיטה באיומים ובקבלת דבר במרמה. בין הנאשמים כם שגיב טיירי, ששמו עלה לכותרות לאחר שהזמרת מרגלית צנעני הזגירה את שמו במהלך שידור של התוכנית "כוכב נולד". 



השישה נעצרו לפני כשבוע וחצי, במלון ווסט בתל אביב, בתום פעילות סמויה של החוקרים שפעלו במקום כעובדי המלון. ממצאי החקירה הסמויה שניהלה המשטרה במקום מעלים כי החשודים נהגו לאיים ולהפחיד את עובדי המקום ואורחיו תוך "התנהלות בריונית". בכמה מקרים שונים הם אף תקפו פיזית חלק מן העובדים במלון.



מכתב האישום, שהוגש לבית המשפט המחוזי בתל אביב, עולה כי השישה "נהגו בבריונות מוחצנת אל מול מנהלי המלון ועובדיו, קיללו אותם ואיימו עליהם כל זאת מתוך מטרה לזרות עליהם אימים ולהטיל עליהם פחד ומורא אשר יאפשרו לנאשמים לעשות ככל העולה על רוחם בבית המלון ולנהוג במקום כקניינם הפרטי".  עוד עולה כי "הנאשמים או מי מהם אמרו מעת לעת, בפרהסיה, בבית המלון,  כי הנם "חייליו" של  עמיר מולנר וכן  עושי דברו" .



אחד הנאשמים אף אמר לאחת המלצריות במלון, לפי כתב האישום: " אני יכול לשים אותך בכיסא גלגלים ולהוריד לך את הידיים ותהיי עם תחבושות על הפנים". בעודו אומר את הדברים, הדגים נאשם 2 למלצרית תנועת  דחיפה המניעה כיסא גלגלים.



אחד הנאשמים פנה אל מנהלת בית המלון ודרש ממנה לשכור 8 חדרים בבית המלון בעבור מקורביו וחבריו,  לסוף השבוע הקרוב בו יחול חג הפסח,  תמורת הסכום הנמוך של 500  שקלים לחדר. בנוסף, דרש נאשם אחר ממנהלת  בית המלון לסגור, לשימושו הפרטי, לקראת ארוחת ליל הסדר,  את אולם ההסעדה של המלון, המשמש באופן תדיר את אורחי המלון.