תושבת תל אביב, בת 47, מואשמת שרצחה את אמה, בת 67 בדירת הנאשמת. על פי כתב האישום, שהוגש הבוקר (חמישי) לבית המשפט המחוזי בתל אביב על ידי עו"ד רוזי כבאז מפרקליטות מחוז תל אביב, האם סבלה מבעיות בריאות שונות, לרבות לחץ דם גבוה, סכרת, ורטיגו וחרדות נפשיות, והנאשמת ידעה על כך.



הפרקליטות טוענת כי בערב החג השני של פסח, שהתה הנאשמת יחד עם אמה בדירה. בין השתיים התעורר ויכוח צעקני, במהלכו הנאשמת תקפה את אמה, דרשה ממנה להיות בשקט, נעלה את דלת הדירה ולא אפשרה לאימה המנוחה לצאת. ידיד ששוחח עם הבת בטלפון בעת האירוע, הבין שהיא מסכנת את אמה והזעיק את המשטרה. 



על פי כתב האישום, בזמן שהגיעו כוחות המשטרה לדירה דרשה הנאשמת מאימה שתשמור על שקט, אולם משזו לא נענתה לדרישתה הובילה אותה הנאשמת בכוח לחדר המקלחת שם נפלו שתיהן על הרצפה וכתוצאה מכך נפגעה המנוחה בפניה והחלה לדמם. הנאשמת לא חסה על אמה, לקחה מגבת וסתמה באמצעותה את פיה של המנוחה עד שהתעלפה ואיבדה את הכרתה. לאחר מכן הכניסה הבת את המנוחה למקלחון, פתחה את המים שיזלגו עליה והשאירה אותה לבדה בפנים כשהיא מחוסרת הכרה.



"אז", נטען בכתב האישום, "עזבה הנאשמת את המנוחה כשהיא חסרת הכרה, שרויה בתוך אגן מים שנוצר במקלחון, כשברז המקלחון פתוח, פיה ואפה של המנוחה טבולים בתוך המים וברחה מחלון הדירה לגג צמוד. הנאשמת ביקשה משכנים להיכנס לדירתם ובשל סירובם נותרה על הגג".



התובעת כבאז טוענת כי הנאשמת לא פתחה את דלת הדירה לכוחות משטרה והצלה שעמדו מאחוריה וביקשו להיכנס לדירה מחשש שאם תפתח להם את הדלת, הדבר יביא לאשפוזה במחלקה לבריאות הנפש. גם לאחר שכוחות משטרה והצלה פרצו את דלת הדירה והחלו לבצע פעולות החייאה במנוחה, הנאשמת איימה לזרוק כוס זכוכית על שוטרים ואנשי ההצלה אשר היו במקום, וכך הפריעה לכוחות להגיש עזרה ראשונה למנוחה. בשל חשש צוות מד"א, הופסק הטיפול במנוחה לזמן קצר.



האם הובהלה לבית החולים איכילוב בתל-אביב, שם נמשכו ניסיונות ההחייאה ללא הועיל, ומותה נקבע למחרת.



בכתב האישום נטען כי "הנאשמת ביצעה את המעשים והמחדלים האסורים המפורטים לעיל תוך שהיא שוות נפש לאפשרות גרימת מותה של המנוחה, ובכך גרמה במזיד למותה של אמה".