תחת אבטחה כבדה מאוד הובא היום (שני) העבריין מיכאל לוי להקראת כתב האישום נגדו, באשמת רצח שי שירזי ז"ל, בנו של ריקו שירזי, בתחילת חודש מאי האחרון, באירוע שזעזע את העולם התחתון. 

על פי כתב האישום, שהוגש על ידי עו"ד שרית שמש, בין הנאשם למנוח קיימת היכרות מוקדמת, כשבשלב מסוים בחייהם, פרץ סכסוך על רקע חובות של לוי, או אחד מאנשיו לשירזי. לאחר שלא הצליחו להגיע לעמק השווה, החליט לוי, עפ"י כתב האישום, לגרום למותו של המנוח. 
מרגע זה, משרטטת המשטרה בתיאור מדויק על פי דקות, את מהלך האירועים וטוענת כי בסמוך לשעה 20:00, שהה לוי בביתו בשכונת "המשתלה" בתל-אביב, ביחד עם חברתו, ויצר קשר עם מאיר אברג'יל, וביקש ממנו להסיע את חברתו לביתה בראשון לציון. בסמוך ל- 21:06, הגיע אברג'יל לביתו של שירזי, ושירזי נכנס לרכב, ביחד עם חברתו במושב האחורי. 

לאחר שהחזירו את החברה לביתה, המשיכו השניים לכיוון תל-אביב, דרך כביש איילון צפון. כאן טוענת המשטרה כי אינה יודעת איך נודע ללוי על הנסיעה, אך בסביבות השעה 21:31, יצא לוי מביתו בנתניה, בכדי לגרום למותו של שירזי. לוי נטל אקדח חצי אוטומטי שהטמין מבעוד מועד במקום מסתור בקרבת בניין הסמוך לביתו, חזר לביתו ויצא שוב בשעה 21:43 כשהוא נושא את האקדח בכיס של הקפוצ'ון אותו לבש. הנאשם ניגש שוב לעבר הבניין הסמוך, שם החזיק אופנוע בחניה ורכב על האופנוע כשהוא חבוש בקסדה שחורה לכיוון תל אביב.
ריקו ושי שירזי. צילום ארכיון: חן גלילי
 

שמונה יריות לעבר הרכב, ארבע פגעו בשירזי

בשעה 22:00 בערך, הגיעו אברג'יל ושירזי ברכב מכביש איילון צפון, יצאו במחלף "גלילות" לצומת "הכפר הירוק", ופנו שמאלה לכיוון רמת השרון. בשעה 22:02, הגיע הנאשם מכביש החוף לצומת "הכפר הירוק" ופנה גם הוא שמאלה לכיוון רמת השרון. מיד אחר כך, עצרו שירזי ואברג'יל בבנק ברחוב סוקולוב ברמת השרון. שירזי יצא מהרכב, הפקיד שיק בבנק, חזר לרכב והשניים נסעו לכיוון ביתו של המנוח. 
לאחר זמן קצר הסתובבו בחזרה לכיוון רמת השרון ועצרו בשני קיוסקים שונים בהם רכש המנוח משקאות ונרגילה. המנוח ומיקי חזרו ברכב לכיוון ביתו של המנוח כאשר הנאשם רוכב על האופנוע בעקבותיהם.
בסמוך ל- 22:34, עצר הרכב ובו השניים ברמזור אדום ברחוב משה סנה, ושם התרחשה ההתנקשות. בפנייה שמאלה לרחוב אלי טבין, בכניסה לשכונת המשתלה, הגיע הנאשם עם האופנוע מימין לרכב, עצר בצמוד לרכב בסמוך למושב הנוסע וירה באמצעות האקדח, דרך החלון, שמונה יריות לעבר פלג גופו העליון של המנוח, בכוונה לגרום למותו. במהלך הירי, המנוח הסתובב וניסה להתכופף בזמן שהנאשם המשיך לירות לעברו, עד שהמחסנית התרוקנה מקליעים. ארבעה קליעים פגעו במנוח וקליע נוסף פגע ברגלו של מיקי. 
מיד לאחר מכן, נמלט הנאשם מהמקום בנסיעה מהירה לכיוון רחוב בני אפרים, נטש את האופנוע, הטמין את האקדח בסמוך לאופנוע באזור מכוסה בצמחיה ונמלט מהמקום. המנוח ביקש ממיקי, בכוחותיו האחרונים, להזמין אמבולנס ואיבד את הכרתו. אזרחים בעלי הכשרה רפואית המתגוררים בסמוך ושמעו את הירי, הגיעו במהרה, מצאו את המנוח ללא נשימה וללא דופק וביצעו בו עיסוי לב והנשמה. 
כוחות מד"א שהגיעו למקום ביצעו במנוח הנשמה ופעולות נוספות. המנוח פונה לבית החולים איכילוב תוך החייאה והגיע לבית החולים ללא סימני חיים, כשבבית החולים נקבע מותו.