נהג הסעות בן 48 מירושלים הואשם היום (שני) בבית המשפט המחוזי בירושלים באונס, במעשה סדום ובמעשה מגונה בילדה בת 13, אותה נהג להסיע מדי יום מבית ספרה ובחזרה לביתה. הפרקליטות ביקשה לעצור את הנאשם עד תום ההליכים המשפטיים נגדו.



על פי כתב האישום, שהוגש באמצעות פרקליטות מחוז ירושלים, בשנת הלימודים 2015-2014, היה הנאשם נהג ההסעות של הילדה והסיעה מדי יום לבית הספר ובחזרה לביתה. בשנה שלאחר מכן, כשכבר לא עבד כנהג ההסעות הקבוע במסלול בו נסעה הילדה, היה הנאשם מעביר לה פתקים, באמצעותם, בין היתר, ביקש ממנה להתקשר אליו.



תחילה התעלמה מכך הילדה ובחלוף תקופה מסוימת, לאחר שהנאשם המשיך להעביר פתקים אלו, והיה מסמן לה להתקשר אליו כשראה אותה, יצרה קשר עמו ושאלה אותו מה רצונו, ואף יידעה אותו כי היא כבת 13. במהלך הזמן, נוצר קשר בין הנאשם למתלוננת, והשניים נהגו לשוחח בטלפון ובהמשך גם נפגשו.



במהלך הקשר עזר הנאשם לילדה, ייעץ לה, קנה לה מתנות שונות והם אף טיילו יחד. בתקופה בה לא היה ברשות הילדה טלפון נייד, סיפק לה הנאשם טאבלט או טלפון נייד על מנת שתוכל להיות איתו בקשר באמצעות הודעות טקסט או שיחות טלפון. השניים התכתבו בניהם, בין היתר כתב הנאשם למתלוננת הודעות בעלות אופי מיני והנחה אותה למחוק אותן.



עוד על פי כתב האישום, במהלך של כעשרה חודשים, במספר הזדמנויות, אנס הנאשם את הילדה וביצע בה מעשי סדום ומספר רב של מעשים מגונים. משנודע לנאשם כי אמה גילתה אודות מערכת היחסים בין השניים, התקשר הנאשם לילדה וביקש להיפגש עמה. היא נעתרה לבקשתו. בהיפגשם, אמר הנאשם למתלוננת כי אמה מתכוונת לפנות למשטרה וביקש ממנה להגיד שלא היה ביניהם מגע וכי מהות הקשר בניהם היתה עזרה וטיפול.